امام جمعه ماکو:

دشمن اصلی ملت ایران آمریکا است

امام جمعه ماکو گفت: رهبر انقلاب همواره تاکید داشته‌اند که دشمن اصلی ملت ایران آمریکا است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت الاسلام ایوب رنجبری امام جمعه ماکو در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهرستان با تشریح بیانات رهبر انقلاب در اظهار کرد: رهبر انقلاب همواره تاکید داشته‌اند که دشمن اصلی ملت ایران آمریکا است.

حجت الاسلام ایوب رنجبری گفت: اگر در مقابل آمریکا کوتاه بیاییم قطعاً آمریکا گستاخ‌تر می‌شود و نمونه آن بار‌ها دیده شده است.

وی افزود: رهبر انقلاب به دانش‌آموزان سه توصیه داشته‌اند که عبارت‌اند از شناخت دشمن اصلی ملت ایران که همان آمریکا است، علم آموزی و تقویت دانش خود و نیز افزایش معنویت و ارتباط الهی و اگر مسئولین تربیتی به این سه شاخصه توجه کنند چه بسا نسلی که تربیت می‌شود بسیار بهتر از نسل اول انقلاب باشد.

خطیب جمعه ماکو با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی تصریح کرد: این اتفاق بی نظیر و نه کم‌نظیر بوده و دشمن به عظمت آن اعتراف می‌کند و همبستگی ملت‌ها را نشان داده و سبب وحدت بین امت اسلامی است.

وی با تبیین اهداف استکبار جهانی در ایران اسلامی بیان کرد: دشمنان ملت ایران دو هدف عمده دارند که شامل اختلاف افکنی به هر شیوه ممکن مانند مذهبی، قومی، سیاسی و نیز نفوذ در کشور و تأثیر گذاری بر تصمیمات مهم مانند همانند نفوذ معنوی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی.

رنجبری با دعوت مردم به خرید کالای ایرانی اظهار کرد: متأسفانه فضای شومی در کشور وجود دارد که کالای ایرانی را بی‌کیفیت می‌داند و مردم را به خرید کالای خارجی تشویق می‌کند که سبب تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های صنعتی و افزایش بی‌کاری می‌شود.

وی گفت: در برخی موارد کیفیت جنس ایرانی به مراتب بهتر از جنس خارجی است و نباید فریب تبلیغات را خورد و در موارد دیگر هم باید تولیدکنندگان با افزایش کیفیت محصولات خود، سعی در جلب نظر مردم داشته باشند.

انتهای پیام//ن.م

حمایت از تولیدات داخلی باعث افزایش کیفیت محصولات می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.