۱۳ آبان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامی

امام جمعه ایلام گفت:۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و پرخاطره است.

۱۳ آبان برگی زرین در تاریخ انقلاب اسلامیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛          حجت الاسلام محمد نقی لطفی در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام اظهار داشت:۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی برگی زرین و مقطعی حساس و پرخاطره است.

 

وی ادامه داد: در تاریخ معاصر ما روزی به این اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشیم، به طورقطع ملت بزرگ و با بصرت ایران با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی ۱۳ آبان، به سخنان ابلهانه رئیس‌جمهور تازه آمریکا پاسخی کوبنده و انقلابی خواهند داد.

 

 

 

 

 

لطفی افزود: تاریخ مملو از خباثت و خیانت رژیم آمریکا علیه ملت ایران است که پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره به فتنه‌گری و ماجراجویی علیه نهضت اسلامی و نظام نوپای جمهوری اسلامی مشغول بودند.

 

امام جمعه ایلام تصریح کرد: سیزده آبان روز تسخیر لانه جاسوسی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران همواره تقابل حق و باطل بوده است.

 

وی گفت: سفارت آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام فتح شد و به تعبیر زیبای امام راحل انقلاب بزرگ‌تر رخ داد و این پیروزی تحول عظیمی در داخل و در خاورمیانه و در سطح جهان در جهت آشکار ساختن ماهیت پنهان‌شده زمامداران واشنگتن و گردانندگان سیاست خارجی آمریکا به وقوع پیوست.

 

وی با اشاره به مشکلات کشور، گفت: دولت موظف است پیرامون شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و اجرای آن به ملت گزارش ارائه دهد، ۷ ماه از سال گذشته است و به‌سرعت برق و ماه‌های بعد نیز می‌گذرد و سال قبل نیز نامی در همین ارتباط داشت.

 

لطفی بیان داشت: واقعیت است که برجام هیچ‌گونه نفعی برای ایران نداشته و در آینده هم نخواهد داشت، دولت موظف است هرگونه عدم پایبندی طرف مقابل در زمینه لغو برجام مؤثر در تحریم‌ها یا وضع تحریم‌ها تحت هر عنوان دیگر را به‌دقت رصد کند و اقدامات متقابل در جهت احقاق حقوق ملت ایران انجام دهد.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه 12  آبانماه 96 شهر ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.