افزایش جمعیت زائرین اربعین در مرز شلمچه

در ۶ روز باقیمانده تا اربعین، هر لحظه بر شمار زائران حسینی که از شهرهای مختلف کشور وارد شلمچه می شوند، افزوده می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛در بخش گیت های خروجی پایانه مسافری شلمچه صف های طولانی زائران دیده می شود که با تلاش های بی وقفه و مستمر بخش گذرنامه و ویزا تلاش برای کاهش ماندگاری زائران در صف به شکل همه جانبه ای در حال انجام است.

نیروهای پلیس و مرزبانی در یک همراهی و همکاری مناسب و با برنامه، نقش ارزنده ای را در جلوگیری از ایجاد بی نظمی در میان زائران به خصوص آن دسته از زائرانی که در قالب کاروان به این مکان می آید، به انجام می رسانند.

در زمان حاضر جمعیت زائران بازگشته از کربلا در قسمت ورودی بسیار کم و به عکس در بخش خروجی جمعیت فراوان و گسترده است اما مساافران و زائران از روند سرعت خروج ابراز رضایت دارند.

در یکی دو روز اخیر جمعیت اتباع خارجی رو به فزونی گذاشته و هر لحظه شاهد حضور زائران خارجی هستیم که در قالب کاروان از کشورهای مختلفی همچون پاکستان، افغانستان، آذربایجان، هندوستان و غیره به مرز شلمچه آمده اند.

این روزها ترافیک در راههای منتهی به شلمچه از روانی و سرعت روزهای قبل برخوردار نیست و  دلیل آن هم حجم بالای زائران ورودی به شلمچه است که پای پیاده در مسیر دلدادگی و عشق به حسین قدم نهاده اند.

انتهای پیام/د

هر لحظه بر جمعیت زائران اربعین در شلمچه افزوده می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.