آیت‌الله حسینی‌بوشهری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روشنگری جمهوری اسلامی حرکات آمریکا را به چالش کشیده است

عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: از حدود 60 سال پیش تاکنون دولت‌های آمریکا نسبت به ملت ایران جز ظلم، جنایت و بدعهدی کار دیگری انجام نداده‌اند.

حسینی بوشهریآیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری عضو هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به ذکر دلایل سر دادن شعار "مرگ بر آمریکا" بعد از گذشت حدود چهار دهه از انقلاب اسلامی پرداخت و اظهار کرد: از حدود 60 سال پیش تاکنون دولت‌های آمریکا نسبت به ملت ایران  جز ظلم، جنایت و بدعهدی کار دیگری انجام نداده‌اند.

وی ادامه داد: زمانی که مردم ایران به کارنامه رفتار آمریکایی‌‌ها نسبت به خود نگاه می‌کنند، چیزی جز ظلم، زورگویی و خوی استکباری نمی‌بینند.

آیت‌الله حسینی بوشهری تصریح کرد: در رفتار آمریکا هیچ تغییری ایجاد نشده است که نمونه روشن آن رفتار رئیس جمهور فعلی آمریکاست که با عربده کشی و سخنرانی‌های پوچ و بی اساس در سازمان ملل و موقعیت‌های دیگر، همواره ملت ایران را تهدید می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی ملت‌های آزاده جهان نسبت به حرکت و شعار ملت ایران، حق را به مردم کشورمان می‌دهند، به تشریح برخی دلایل دشمنی آمریکا با ملت ایران پرداخت و اضافه کرد: آمریکا  با اجود اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی احساس می‌کند سلطه و زورگویی که در دنیا داشته، رو به افول رفته است.

آمریکا با ذات انقلاب اسلامی مخالف است

آیت الله حسینی بوشهری گفت: آمریکا با ذات انقلاب اسلامی مخالف است و نمی‌خواهد در سطح دنیا روشنگری ایجاد شود در حالی که روشنگری جمهوری اسلامی حرکت‌های آمریکا را به چالش کشیده است.

عضو  هیئت رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد:  امروز در سوریه، افغانستان، لبنان، یمن، عراق و دیگر کشورهای جهان، سیاست‌های خصمانه آمریکا به دلیل  روشنگری انقلاب اسلامی به چالش کشیده شده و مقام‌های آمریکایی اعلام کرده‌اند که توان و نفوذشان در منطقه رو به افول است.

وی اظهار کرد: طبیعی است که  انقلاب اسلامی را دشمن خودشان تلقی کنند و از هر نوع اقدامی برای تاثیرگذاری بر انقلاب اسلامی کوتاهی نکنند.

آیت‌الله حسینی بوشهری خاطر نشان کرد: آمریکا، ذات انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی‌ ما را  نسبت به ظلم ستیزی و مبارزه با ستمگران و مستکبران، به عنوان مانعی سر راه خود تلقی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار