خبر هاى خوش شفر براى استقلالى‌ها

سرمربى تیم فوتبال استقلال از برنامه های آبى پوشان پایتخت در آینده خبر داد.

خبر هاى خوش شفر براى استقلالى‌هابه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وینفرد شفر، سرمربی تیم استقلال که راهی آلمان شده است با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود، برنامه‌های آینده استقلال را تشریح کرد.

شفر درباره برنامه هایشان در آینده گفت: همانطور که قول داده بودم میخواهم یک سری اطلاعات بیشتر درمورد برنامه هایمان در چند ماه آینده بدهم.

او ادامه داد:شنبه به تمرینات برمی گردیم. با امید بسیار در کمپ تمرینی جدید و شگفت انگیزمان. ما همه هیجان زده هستیم و برایمان حس برگشتن به خانه تداعی می شود. زمین خوب، اتاق کنفرانس خوب، اتاق پزشکی خوب و سالن بدنسازی خوب . این خیلی خوب است که چنین مرکز خوبی را داشته باشیم.

سرمربى استقلال همچنین افزود: ما تلاش میک نیم که یک اردو را در خارج از کشور فراهم کنیم. یک فرصت خوب برای تمرین سخت و شدید. من مطمئن هستم که بازیکنان هیجان زده هستند و اگر خوش شانس باشیم یک بازی تدارکاتی هم خواهیم داشت.

او بیان کرد: یک هدف خیلی بلند مدت و مهم برای من از صمیم قلب این است که یک رابطه و همکاری نزدیک بین تیم‌های پایه و اصلی فراهم کنم. ما میخواهیم که یک پایگاه داده و یک فرایند ارزیابی منظم راه اندازی کنیم تا بتوانیم پیشرفت و توسعه‌ی هر بازیکن را هرچه بهتر دنبال کنیم و بتوانیم بهترین تمرینات شخصی و تیمی را برای تمامی سنین مهیا کنیم. هدف روشن است. ما می خواهیم که ببینیم استعداد هایمان به بهترین بازیکنان ایران تبدیل می شوند.

شفر تصریح کرد:به دنبال این قضیه به یک نکته‌ی خیلی مهم میرسیم که در حال مذاکره با دستیاران دارای پتانسیلی هستیم، کسانی که در کار با تیم‌های پایه نیز تجربه دارند چرا که می خواهیم از آکادمی مان حمایت کنند.

سرمربى استقلال گفت: همانطور که گفتم ما (استقلال) یک تیم هستیم و از همدیگر حمایت می کنیم چرا که اهداف مشترک داریم. پس ما تنها به دنبال افراد حرفه‌ای و با تجربه و با مهارت نمیگردیم. بلکه به دنبال افرادی هستیم که روحیه‌ی کار تیمی دارند، افراد درستی هستند و جاه طلب و با اخلاق هستند. کسانیکه مناسب تیم ما باشند.

انتهای پیام/

برنامه های شفر برای تیم های پایه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۶ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
شش تایی ها
آخرین اخبار