رهبر معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان:

کوتاه‌آمدن امریکا را گستاخ می‌کند تنها راه، مقابله و ایستادگی است +فیلم

رهبر معظم انقلاب فرمودند:شما جوانان می‌توانید بر ترفند دشمن فائق بیایید و این کشور را به آن نقطه‌ مطلوب آرمان‌های اسلامی و انقلابی برسانید.

ه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار پرشور هزاران نفر از دانش آموزان و دانشجویان، نسل جوان را پیشرو و پیشرانِ جامعه خواندند و تأکید کردند: این نسل خوش‌استعداد و خوش‌فهم، بی‌تردید ایران عزیز را با عبور از موانع و سختی‌ها به نقطه مطلوب خواهد رساند؛ البته تحقق این هدف درخشان، نیازمند «شناخت دشمن اصلی و خبیث ملت ایران یعنی امریکا»، «علم‌آموزی و کار و تلاش» و «تقویت ارتباط با پروردگار» است.

در این دیدار که در آستانه یوم‌الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای با تجلیل از شور جوانی و قدرت تحلیل نسل جوان افزودند: طبیعت جوان، تحرک و پیشروی است اما این خصوصیت در کشور ما به سن نوجوانی نیز رسیده است.

ایشان با اشاره به نمونه‌هایی از این واقعیت شورآفرین در مراحل قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، گفتند: در حوادث انقلاب، نوجوانان همپای جوانان وارد میدان مبارزه شدند و چنان در مقابل خباثت رژیم طاغوت ایستادند که روز 13 آبان 57 را به نام خود ثبت کردند.

رهبر انقلاب اسلامی، حضور شجاعانه در صحنه‌های دفاع مقدس را به‌عنوان نمونه‌ای دیگر یادآور شدند و افزودند: نوجوانان در جنگ تحمیلی همچون مردان کارآمد و رشید جنگیدند و غوغا کردند.

 

 

انتهای پیام/

بیانات مقام معظم انقلاب در دیدار هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان + فیلم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار