پست قلعه‌نویی به بهانه اولین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری

امیر قلعه نویی صفحه اینستاگرام خود را به تصویری از خود در کنار زنده یاد منصور پورحیدری اختصاص داد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر قلعه‌نویی  سرمربی تیم ذوب‌آهن به مناسبت اولین سال درگذشت زنده یاد منصور پورحیدری پستی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و یاد و خاطر پیشکسوت ارزنده استقلال را گرامی داشت.

گفتنی است؛ زنده یاد  پورحیدری آبان ماه 1395 پس از تحمل یک دوره بیماری سخت سرطان در سن 70 سالگی دار فانی را وداع گفت. مراسم اولین سال درگذشت وی  فردا در قطعه نام آوران بهشت زهرا برگزار خواهد شد.

امیر قلعه نویی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"یک سال از فقدان منصور پورحیدری گذشت. حالا یک سال است که آبی‌ها نام جنتلمن محبوب خود را در دقیقه بیست‌ودوم هر بازی تکرار می‌کنند؛ به نشانه شماره‌دو که در دوران بازیگری به تن داشت. اگرچه شاید سزاوارتر آن است که نام او را از همان دقیقه‌یک بشنویم؛ که مرتبت او در استقلال ربطی به شماره پیراهنش نداشت. او همیشه شماره یک بود..
یکی از بزرگ‌ترین افتخاراتم طی سال‌های حضور در فوتبال ایران، افتخار همراهی و همکاری با مرحوم پورحیدری به مدت چند دهه بود. سال‌ها در استقلال تحت هدایت منصورخان بازی کردم. بعد‌ها وقتی سرمربی استقلال شدم، حضور ایشان به‌عنوان مدیرفنی به نیمکت ما اعتبار می‌بخشید؛ و گاهی هم منصورخان روی نیمکت تیم‌های دیگر حکم رقیبی قابل احترام را برایم داشت. در آن سال‌ها منصورخان را در جایگاه‌های مختلف و از زاویه‌های متفاوتی می‌دیدیم. ولی از هر سمت و زاویه‌ای او شماره‌یک بود و شایسته عنوان "پدر استقلال".
یک سال از فقدان پدر در خانواده استقلال گذشت. فردا همه به احترام او دست به سینه می‌ایستیم. به احترام مردی که بعد از رفتن او آبی رنگ پریده شد. مردی که تا بود، استقلال هویت دیگری داشت."

 پست قلعه نویی به مناسبت اولین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری

انتهای پیام/

گرامیداشت یاد و خاطره  پدر استقلال توسط قلعه نویی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار