مدیر کل عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور مطرح کرد؛

خدمات‌دهی ۴۰ موکب سازمان اوقاف به زائران اربعین

مدیر کل عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور از ارائه خدمات رفاهی افزون بر ۴۰ موکب در داخل کشور به زوار اربعین خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حجت الاسلام شوزب شیری مدیر کل عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان اوقاف و امور خیریه کشور امروز در حاشیه بازدید معاون سازمان اوقاف و امورخیریه کشور از موکب ۴ استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد در شلمچه بیان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیش از ۴۰ موکب در داخل ایران دارد که در چزابه، مهران، شلمچه و قصر شیرین استان‌ها تقسیم‌شده و به زوار اربعین در ابعاد گوناگون خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: شرایط در اربعین به گونه‌ای است که سال به سال وضعیت خدماتی موکب‌ها بهتر شده، چرا که با برطرف کردن نقاط ضعف سال قبل، شرایط مناسب‌تری را برای زوار فراهم می‌کنیم.

شیری در مورد مکان فعلی محل استقرار موکب‌های ۴ استان فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویراحمد و هرمزگان نیز افزود: این مکان اگر تثبیت مالکیت شود موکب و مجتمع عظیمی در آن ایجاد می‌شود که می‌تواند خدمات بهتر و مناسبی را به زوار اربعین ارائه کند.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای پیام/ن

ارائه خدمات‌ ۴۰ موکب سازمان اوقاف به زئران کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار