اپن جهانی چلنج کاپ بلژیک؛

نمایندگان تنیس روی میز کشورمان از دور مسابقات حذف شدند

ندا شهسواری و مریم صامت با شکست برابر حریفان خود از گردونه مسابقات تنیس روی میز بلژیک کنار رفتند.

نمایندگان تنیس روی میز کشورمان از دور مسابقات حذف شدند به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تنیس روی میز، نمایندگان تنیس روی میز کشورمان در مسابقات  جهانی بلژیک با قبول شکست مقابل حریفان خود از دور مسابقات کنار رفتند. در ادامه مسابقات انفرادی و دونفره اپن جهانی چلنج کاپ بلژی ، ندا شهسواری و مریم صامت که به نمایندگی از ایران در مسابقات حاضر شده بودند با وجود آن که موفق شدند از مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی صعود کنند و به یک برد درمسابقات دو نفره  دست یابند  با شکست مقابل رقبا از گردونه مسابقات خارج شدند.

تیم دو نفره ندا شهسواری و مریم صامت در نخستین گام با پیروزی بر تیم دو نفره هلند به مرحله بعد راه یافتند در ادامه رقابت ها، مقابل تیم دو نفره چین تایپه در سه گیم ‌متوالی اما با امتیازات نزدیک بازی را واگذار کردند تا کارشان در بخش دو نفره به پایان برسد.

آنها همچنین  در مرحله مقدماتی مسابقات انفرادی با یک شکست و یک پیروزی به دور بعد بازی ها راه یافتند اما در جدول نهایی مسابقات که به صورت حذفی برگزار گردید با نتایج مشابه ۴-۲ در مقابل رقبایی از کشورهای سوئد و ایتالیا بازی را واگذار کردند و از دور مسابفات حذف شدند.  

مریم صامت با رنکینگ ۴۳۰ در مقابل ورونیکا با رنکینگ ۳۴۷ از ایتالیا بازی را با نتیجه ۴-۲ واگذار کرد و ندا شهسواری هم که در جایگاه با  ۲۷۲ جهان قرار دارد مقابل جنیفر با رنکینگ‌ ۲۷۱  با نتیجه ۴-۲ شکست خورد.

این اولین میدان بین المللی صامت بعد از مسابقات جهانی بود  که در میانه های خرداد در آلمان برگزار شد  و ندا شهسواری هم پس از مسابقات جهانی آلمان فقط در مسابقات کاپ آسیا حضور داشت، همچنین این دو ورزشکار در اردوی مشترک با کشور ترکیه در ماه های گذشته حاضر بوده و پیش از اعزام به مسابقات بلژیک نیز در اردوی مشترک داخلی تحت نظر مدیر تیم‌های ملی شرکت داشته‌اند.

 فاطمه کیوانی نایب رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی بزرگسالان هدایت این ورزشکار را در این مسابقات عهده دار بود .‌

انتهای پیام /

حذف نمایندگان تنیس روی میز ایران از مسابقات جهانی بلژیک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار