با حکم وزیر بهداشت؛

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي گناباد منصوب شد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی جواد باذلی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گناباد منصوب کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشكي گناباد منصوب شدبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی جواد باذلی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گناباد منصوب کرد.

 متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جواد باذلی

استادیار دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گناباد

نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب اين ابلاغ به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی، درمانی گناباد منصوب می شويد.

از جنابعالی انتظار دارم با استفاده از توان تخصصی و كارشناسی اعضاي هيئت علمی و كاركنان محترم دانشگاه و استفاده از ظرفيت منابع بالقوه ساير بخش های حوزه مأموريت خود و در چهارچوب اسناد بالادستی به ویژه سیاست های کلی سلامت ابلاغی مقام معظم رهبری، قانون برنامه ششم توسعه و برنامه های ارائه شده توسط اینجانب در صحن مجلس شورای اسلامی اقدامات زير را انجام دهيد:

1. تشویق، ترغیب و توجه ویژه به اجرای برنامه تحول و نوآوری در آموزش پزشکی
2. تأمين، حفظ و ارتقاء سطح سلامت مردم به ويژه محرومين و نيازمندان
3. عملياتی نمودن برنامه ششم توسعه و برنامه سلامت دولت دوازدهم
4. اقدامات لازم در زمینه استمرار طرح تحول نظام سلامت
5. حمایت و تقویت پژوهش و نوآوری و تلاش برای جهت دهی به پژوهش و طرح های مهم تحقیقاتی که می تواند فرآیند محصولات و ارتقاء سلامت را تقویت کند
6. ارتقاء برنامه های جاری حوزه های بهداشتی، درمانی، فرهنگی و دانشجويی
7. صيانت از منابع انسانی، فيزيكی و مالی
8. توسعه عدالت در سلامت در حوزه مأموريت خود
9. برنامه ریزی و اجرا برای رصد، مدیریت و مطالبه اصلاح مولفه های اجتماعی برای پیشگیری و کنترل تهدیدهای سلامت و اعمال رویکرد اجتماع¬محور سلامت از طریق توانمندسازی تشکل های مردم نهاد و توسعه، تقویت خیریه های سلامت
10. رعایت اعتدال، توانمندی و شايسته سالاری در انتصابات و تكريم اعضای هيئت علمی و كاركنان حوزه سلامت

اميد است با اتكال به خداوند متعال و جهت خدمت به ملت شریف ایران با حضور مستمر در بین مردم در انجام شایسته وظایف با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

گفتنی است؛ وزیر بهداشت همچنین در پیامی از تلاش ها و خدمات  رضا احمدی در مدت تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گناباد قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر رضا احمدی

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان برگزيده خویش عطا میفرماید. لذا بدينوسيله از خدمات ارزشمند و تلاش مستمر و شایسته شما در مدت تصدی مسئوليت ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی گناباد صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

اميد است همواره به عنوان يكی از نيروهای ارزشمند در نظام سلامت موفق و پيروز باشيد.

انتهای پیام/

 باذلی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گناباد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار