حجت‌الاسلام نمازی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تبعیت از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان دشمنان است

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: با تدابیر رهبری تهدیدها را خنثی کرده و دشمن کاملا سرخورده شده است.

تبعیت از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان دشمنان استحجت‌الاسلام حسن نمازی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگارحوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سیاست‌های خصمانه رئیس جمهور آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: کار استکبار دشمنی کردن است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، تصریح کرد: استکبار با سیاست‌های وحشیانه و وقیحانه جلو آمده و اقدامات او از روی کینه و عصبانیت است.

وی با اشاره به واکنش ایران در قبال سیاست‌های خصمانه استکبار، افزود: همانطور که فرمانده کل قوا فرمودند ما وظیفه داریم که با دشمن در جهاد باشیم.

حجت‌الاسلام نمازی بیان داشت: ما باید آمادگی‌مان را همیشه حفظ کرده و به استکبار و اذناب آن اجازه نمی‌دهیم که در امور دفاعی ما دخالت کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی منافع استکبار در منطقه به خطر افتاد و آنها به فکر چپاول مردم منطقه افتادند، اما در برابر آنها ایستادگی کردیم.

وی با تأکید بر اینکه تبعیت از ولایت فقیه مشت محکمی بر دهان آمریکا است، گفت: با تدابیر فرمانده معظم کل قوا تهدیدها را خنثی کردیم و دشمن کاملا سرخورده شده است.

حجت‌الاسلام نمازی افزود: دولتمردان ما باید یک صدا و با وحدت کلمه در قبال سیاست‌های خصمانه دشمن بایستند و در این راستا اقدامات خوبی از سوی رئیس جمهور و دستگاه دیپلماسی کشورمان صورت گرفته است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستادکل نیروهای مسلح گفت: دشمنی استکبار موجب وحدت بیشتر بین مسئولان شده و ما اجازه دخالت در هیچ موضوعی به دشمن را نمی‌دهیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
زنده باد ایران که همچو کوه باصلابت دربرابراستکبارجهانی بویژه آمریکای جهانخوار ایستاده ایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۷ ۱۱ آبان ۱۳۹۶
زنده باد ایران که همچو کوه باصلابت دربرابراستکبارجهانی بویژه آمریکای جهانخوار ایستاده ایم
آخرین اخبار