خشن ترين تيم ليگ برتر تا این لحظه معرفی شد

تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت بیشترین کارت زرد در لیگ هفدهم،عنوان خشن ترین تیم لیگ را تا این لحظه از آن خود کرده است.

خشن ترين تيم ليگ برتر تا این لحظه معرفی شدبه گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تيم فوتبال استقلال در حالى در رقابت هاى ليگ هفدهم پاى به ميدان گذاشته كه در اين ميان ٧ بازيكن استقلال بيشترين سهم را در دريافت كارت زرد داشته اند.

بازيكنان تيم فوتبال استقلال تا هفته يازدهم رقابت هاى ليگ برتر نسبت به ديگر تيم ها بيشترين آمار دريافت كارت زرد را از آن خود كردند.

حسين حسينى ،داريوش شجاعيان ،ميلاد زكى پور ،حسن بيت سعيد و پادوانى ،بازيكنان ٢ اخطاره آبى ها هستند.از طرفى چشمى با ٥ كارت زرد كه پیش از این به خاطر ٣ كارته شدن محروم شده بود و البته اکنون هم ٢ اخطاره است و فرشيد باقرى با دريافت ٣ كارت زرد و محرومیت از بازی بعدی استقلال، بيشترين دريافتى كارت زرد را تا به اينجاى رقابت ها داشته اند.

با وجود اين شاگردان شفر تا به اينجاى رقابت هاى ليگ برتر خشن ترين بازيكنان به شمار آمده اند چرا كه بيشترين دريافتى را در كارت زرد هاى مسابقات داشته اند.

گفتنى است قانون كارت زرد ها در سال گذشته بر اين اساس بود كه بازيكنان در صورت دريافت ٣ كارت زرد محروم مى شدند و در نهايت براى بار دوم با ٢ كارت زرد هم اجازه حضور در ميدان ها را پيدا نمى كردند.

اما اكنون قانون به اين صورت است كه بازيكنان در صورت دريافت ٣ كارت زرد محروم می شوند.

انتهای پیام/

١٨ كارت زرد سهم ٧ بازيكن استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار