جباری: الاهلی خواهان تمدید قرار داد نبود / بازیکن استقلال هستم

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: تیم فوتبال الاهلی خواهان تمدید قرار داد با من نبود و چون دوران فوتبالی ام به پایان نرسیده است به ایران آمده ام.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه الرایه قطر هم زمان با  ورود مجتبی جباری، هافبک  تیم فوتبال استقلال تهران به این کشور  با این بازیکن به گفت و گو پرداخت. جباری 4 سال را در قطر و در تیم الاهلی بازی کرده و با این تیم نتایج مختلفی کسب کرده است. روزنامه الرایه از مجتبی جباری به عنوان یکی از بهترین بازی سازان تاریخ این باشگاه نام برد. همچنین این روزنامه در ادامه مطلب خود به این مسئله اشاره دارد که جباری تنها 4 بازی برای استقلال تهران در این فصل انجام داده است.

مصاحبه این روزنامه قطری با مجتبی جباری به شرح زیر است:

* به شما خوشامد می گوییم . دلیل سفرتان به قطر چیست و چرا مدتی است که بازی نمی کنید؟

از شما متشکرم. خوشبختانه دلایل زیادی برای سفرم به دوحه وجود دارد، به خصوص خاتمه بخشیدن به برخی دارایی های خاص وتمدید اقامت، چرا که همیشه با قطر در تماس و طرفدار دوحه هستم.  روابط خوبی با بسیاری از مردم این شهر دارم.علاقه مند به بازگشت به قطر هستم. ضمن اینکه من بازی را متوقف نمی کنم و در حال حاضر با استقلال در لیگ ایران بازی می کنم. در چهار بازی اخیر تیم شرکت کرده ام و با این تیم  سطح خوبی را به دست آورده ام و فکر نمی کنم پایان کار من در این فصل باشد.

* پس چرا تصمیم گرفتید که لیگ قطر را ترک کنید ؟

نمی خواستم لیگ قطر را ترک کنم اما قراردادم با باشگاه الاهلی به پایان رسید و ظاهرا باشگاه به دلیل مصدومیت هایم دیگر تصمیم نداشت قرار داد را تمدید کند. من  هم دلیل آنها را درک کردم و پیشنهادی هم از سایر تیم‌های قطری پس از پایان قراردادم با الاهلی نداشتم، بنابراین ترجیح دادم برای پایان درمان مصدومیتم به ایران بازگردم.هم اکنون هم بازیکن استقلال تهران هستم و در بازی‌های نخست تیم غایب بودم اما در 4 بازی آخر پس از پایان دوره مصدومیتم به میدان رفتم.

* آیا نتایج لیگ ستارگان قطر را دنبال می‌کنید و چه تیمی مدعی عنوان قهرمانی است؟

بله، نتایج لیگ قطر را دنبال می کنم و بر اساس نتایج به دست آمده در 6 هفته گذشته لیگ ستارگان، تصور می کنم  تیم‌های الدحیل، الریان و السد بیشترین رقابت را برای کسب عنوان قهرمانی دارند. در سایر تیم‌ها پتانسیل‌های لازم برای قهرمانی وجود ندارد و این مسئله باعث شده تا رقابت بر سر این عنوان به تیم‌های محدودی تعلق بگیرد.

جباری: الاهلی خواهان تمدید قرار داد نبود / فوتبالم تمام نشده استو بازیکن استقلال هستم

* از نظر شما مشکل تیم الاهلی چیست و چرا چنین نتایج ضعیفی را در فصل جاری گرفته است؟

فکر می‌کنم تیم الاهلی از بازیکنان خوب قطری برخوردار است اما مشکل اصلی این تیم مربوط به بازیکنان خارجی می‌شود. لژیونرهای الاهلی در سطح خوبی نیستند و  نمی توانند انتظارات لازم را برآورده کنند. نباید فراموش کنیم که الاهلی در هفته‌های نخست تیم کاملی نبود و از کمبودهایی رنج می‌برد. به نظرم تیم الاهلی می‌تواند در هفته‌های آینده به شرایط خوبی بازگردد. همچنین معتقدم که بازیکنان خارجی باید تفاوت‌هایی با بازیکنان داخلی داشته باشند و تغییراتی در تیم‌ها ایجاد کنند، زیرا آنها بخش اعظم موفقیت‌های تیمی محسوب می‌شوند. تیم‌هایی هم که از بازیکنان خارجی با سطح کیفی خوبی برخوردار نیستند رنج می برند. اتفاقی که الان در تیم الاهلی مشاهده می‌کنیم.

* آیا زمانی که تیم الاهلی به همکاری با شما پایان داد، عصبانی شدید؟

از این اتفاق عصبانی نشدم زیرا  یک فوتبالیست حرفه‌ای هستم و این تصمیم را با تمام قلبم پذیرفتم. نگران نبودم و می‌دانستم که دیر یا زود تیم الاهلی را با خاطرات زیبا در لیگ ستارگان ترک می‌کنم. این خاطرات هم به سختی فراموش می‌شوند. من ارتباط بسیار خوبی با باشگاه الاهلی و هوادارانش داشتم. طرفدار این تیم هستم و آرزو می‌کنم هر چه زودتر بازگشت پرقدرتی داشته باشد.

* چه کسانی نزدیک‌ترین دوستانت در تیم الاهلی هستند؟

من با تمامی افراد باشگاه از جمله بازیکنان و کادر اداری ارتباط نزدیک و خوبی داشتم، البته همواره جای خالی تمامی بازیکنانی که با من در دوران شادی و غم تیم الاهلی همراه بودند همانند علی، بنسون و ... احساس می‌کنم. همچنین خالد شبیب، نایب‌رئیس سابق باشگاه الاهلی را فراموش نمی‌کنم که ارتباط خوبی داشتیم. شخص فوق‌العاده و تاثیرگذاری بود. او شخص کارآمدی است که برای هر باشگاه منفعت خواهد داشت و بسیار خوشحال بودم که با او در دوحه دیدار کنم.

* چه کسی بهترین بازیکن لیگ ستارگان قطر است و چرا؟

تصور می‌کنم یوسف المساکنی بهترین بازیکن حال حاضر لیگ ستارگان قطر است. بازیکنی بسیار خاص و با مهارت‌های عالی است. در هر لحظه‌ای می‌تواند در تیمش تاثیرگذار باشد. بازی‌های او را دوست دارم و دنبال می‌کنم. المساکنی در پست‌های مختلفی کارآیی دارد و دارای ویژگی‌های یک بازیکن برجسته است. بنابراین او را بهترین بازیکن حال حاضر لیگ ستارگان می‌دانم.

انتهای پیام /

مصاحبه مجتبی جباری با روزنامه قطری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار