مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان;

برگزاری همایش سرمایه گذاری در سمنان

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: همایش سرمایه گذاری چهارم الی هفتم آذرماه در سمنان برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، امیر خلیلی خواه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان سمنان ، از برگزاری هشتمین نشست سرمایه گذاری در استان سمنان طی سه سال اخیر خبر داد و گفت : این همایش روزهای چهارم تا هفتم آذرماه با حضور دولتمردان، سرمایه گذاران، بخش خصوصی و تولیدی در سالن صدا و سیمای سمنان برگزار می شود.


وی افزود: هدف از برگزاری همایش سرمایه گذاری در استان سمنان جذب فرصت های جدید سرمایه گذاری و همچنین معرفی جاذبه های سرمایه گذاری در استان سمنان است.


مدیرکل اقتصاد و دارایی استان سمنان گفت: آنچه به عنوان اصل در برنامه ششم پذیرفته شد، جذب سرمایه خارجی است و ما باید بیش از ۶۰ میلیارد دلار از منابع مالی مورد نیاز کشور را از سرمایه گذاران خارجی جذب کنیم که این همایش یکی از راه های جذب چنین سرمایه هایی است.


خلیلی خواه، تاکید کرد: کشورهای آلمان، دانمارک، فنلاند، فرانسه، نهادهای مشترک چندملیتی، روسیه، ژاپن، عربستان، صربستان، سوئد، هنگ کنگ، انگلستان و ... برای حضور در همایش اعلام آمادگی کرده اند.


وی افزود: فرصت های سرمایه گذاری خارجی در ایران در قالب پنل های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران و جهان، امور بانکی مالی و امور بیمه، انرژیهای پاک، کشاورزی و صنایع وابسته، صنعت توریسم با اولویت توریسم سلامت، و پنل صنعت و معدن برنامه ریزی شده است.


مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: تا پایان سال ۹۴، ۱۰۵ میلیون دلار مصوبه سرمایه گذاری خارجی در استان شاهد بودیم که از این رقم ۷۶ میلیون دلار وارد استان و تبدیل به کارخانه شده است.


انتهای پیام / ه


جزئیات همایش سرمایه گذاری در سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار