هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال

گیتی پسند به مصاف مقاومت البرز می رود

از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال گیتی‌پسند اصفهان در البز به مصاف مقاومت می‌رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال روز پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه و با برگزاری 7 بازی برگزار می‌شود و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف مقاومت البرز می‌رود.

این بازی از ساعت 16 و به میزبانی مقاومت برگزار می‌شود و انور ابراهیم‌پور، امیر مختار‌رودساز، سجاد فتحی و ابراهیم آخوندی داوران این بازی هستند و عباس رنجی ناظر این دیدار است.

گیتی‌پسند که با حسین شمس، سرمربی جدید خود نیم‌فصل دوم را آغاز کرده است در این دیدار به دنبال پیروزی برابر نماینده البرز است تا در جمع مدعیان باقی بماند و در صورت لغزش صدر‌نشینان اختلاف خود با آن‌ها را کم کند.

سرخ‌پوشان اصفهانی در هفته دوم لیگ برتر فوتسال در اصفهان پذیرای مقاومت البرز بودند و در نهایت به پیروزی 5 بر 3 رسیدند؛ گیتی‌پسند در 5 دیدار خود برابر مقاومت البرز به 3 پیروزی رسیده و 1 تساوی و 1 شکست نیز در کارنامه دارد.

تنها نماینده اصفهان در لیگ برتر فوتسال در بازی گذشته خود موفق شد در اصفهان مقابل هیأت فوتبال قم 3 بر 1 به برتری برسد؛ گیتی‌پسند در 14 دیدار قبلی خود 9 پیروزی، 4 تساوی و 1 شکست در کارنامه دارد و با 31 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

مقاومت البرز نیز بازی گذشته خود را با نتیجه 3 بر 2 برابر ارژن شیراز با پیروزی پشت سر گذاشت؛ مقاومت در 14 بازی گذشته خود 5 برد کسب کرده، 3 تساوی به دست آورده و متحمل 6 شکست شده است و با 18 امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی حضور دارد.

احمد اسماعیل‌پور با به ثمر رساندن 11 گل بهترین گلزن گیتی‌پسند است و در تیم مقاومت حمید‌رضا ره‌انجام با 10 گل بیشتری گل را زده است.

 برنامه سایر بازی‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه

هیأت فوتبال قم – شهروند ساری

ارژن شیراز – آتلیه طهران قم

پارسیان شهر قدس – مقاومت قرچک

فرش آرا مشهد – شهرداری ساوه

حفاری اهواز – تأسیسات دریایی تهران

مس سونگون – آذرخش بندرعباس

 

انتهای پیام/م

 

گیتی‌پسند با مقاومت رو‌به‌رو شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.