۱۳ آبان روز جشن ملی استکبارستیزی است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: ۱۳ آبان روز جشن ملی استکبارستیزی است.

۱۳ آبان روز جشن ملی استکبارستیزی استبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ حجت الاسلام محمدعلی نکونام در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در چهارمحال و بختیاری با اشاره به رخداد‌های مهم و سرنوشت ساز در این روز بزرگ تأکید کرد: باید به همه زوایا و وقایع ۱۳ آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز به طور برجسته پرداخته شود.

وی گفت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، شهادت جمع کثیری از دانش آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی در سال ۱۳۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) از وقایع مهم ۱۳ آبان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تولی و تبری از نشانه‌های ایمان است اظهار داشت: ۱۳ آبان فرصتی برای اظهار تولی و ادای دین نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و راه پر فروغ امام (ره) و شهیدان والامقام و اظهار تبری نسبت به استکبار جهانی و شیطان بزرگ یعنی آمریکای جنایتکار و دشمنان و ظالمان می‌باشد.

نکونام با اشاره به مکر و حیله‌ها و توطئه‌ها و فتنه‌های مختلف استکبار در نقاط مختلف جهان برای توسعه سلطه گری و چپاول ملت‌ها و مقابله با ارزش‌های انسانی و دینی، عدالت و نوعدوستی و صلح و آرامش تأکید کرد: به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری، آمریکا شیطان بزرگ با مشت آهنین در دستکش مخملی است.

وی در ادامه با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و مسأله برجام خاطرنشان ساخت: امروز تمام ملت‌ها به غیر قابل اطمینان بودن و خوی استکباری و ددمنشی شیطان بزرگ واقفند.

نکونام با هشدار نسبت به هر گونه تسامح، تساهل و مماشات در برخورد با آمریکا از سوی مسئولان  تأکید کرد: سعادت و نجات بشریت و رسیدن به مقاصد و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی با «مرگ بر آمریکا»، روحیه ظلم ستیزی، مخالفت با نظام سلطه و کوتاه نیامدن در مقابل استکبار محقق می‌شود.

وی، دلبستگی و اعتماد و خوش باوری در مواجهه با آمریکا و ایادی پلید استکبار را مایه ذلت و عقب ماندگی دانست و اضافه کرد: تمام دستاورد‌ها و عزت امروز ایران اسلامی نتیجه ایستادگی در مقابل آمریکا علیرغم همه تهدیدها، تحریم‌ها و توطئه هاست.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه تمام مواضع و حرکات امام خمینی (ره) در راستای جلب رضایت خدای متعال بود گفت: هیچ گونه سازش با آمریکا در مکتب و سیره آن رهبر عظیم الشأن (ره) وجود نداشت.

نکونام در پایان با تأکید مجدد بر اهمیت توجه به تمام ابعاد و محتوای غنی یوم الله ۱۳ آبان گفت: باید با بصیرت و اعتقاد راسخ و حرکت مردمی تمام عیار برای برجسته سازی و بزرگداشت وقایع این روز، ۱۳ آبان همانند ۲۲ بهمن تبدیل به جشن ملی استکبارستیزی شود.

وی، از آحاد و اقشار مختلف جامعه خواست: براساس آموزه‌های عمیق دینی، مکتبی و انسانی، و با حضور پرشور در تظاهرات یوم الله ۱۳ آبان، در برابر استکبار و رفتار‌ها و جنایات سلطه گرانه آمریکا قد علم کنند تا آرمان شهدای این روز نیز همچنان و با حضور همگان، روشن و پر رهرو باشد.

تظاهرات حماسی یوم الله ۱۳ آبان همراه با اجتماع عاشورائیان استکبارستیز به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور از ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه آینده ۱۳ آبان ۹۶ در ۱۲۳ نقطه و به صورت متمرکز در ۴۲ شهر استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش

تمام ملت‌ها به بدعهدی و خوی استکباری شیطان بزرگ واقفند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار