فوتبالیست های جوان ایران مقابل سوریه/ شاگردان پورغلامی در تلاش برای تاریخ سازی

تیم ملی فوتبال جوانان ایران در نخستین دیدارشان در رقابت‌های مقدماتی زیر ۱۹ سال آسیا، شنبه سیزدهم آبان به مصاف سوریه می‌روند.

یوزهای جوان مقابل سوریه/ شاگردان پورغلامی در آستانه تاریخ سازی مانند نوجوان هابه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از درخشش تیم ملی نوجوانان کشورمان با هدایت عباس چمنیان در رقابت های جام جهانی نوجوانان 2017 هند که عملکرد فوق العاده ای داشتند و دست به کاری تحسین برانگیزی زدند، حالا تیم ملی جوانان ایران باید در رقابت های مقدماتی زیر 19 سال آسیا خود را محک بزند.

شاگردان پورغلامی که آخرین اردوی آماده سازی خود را از روز 4 آبان ماه در تهران برگزار کردند، روز سه شنبه (9 آبان) راهی اردن شدند تا بتوانند نتایج نوجوانان ایران در جام جهانی را تکرار کنند.

مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 19 سال آسیا گروه E از 13 آبان برگزار می شود و تا 17 آبان در ورزشگاه پرنس محمد، شهر امان اردن ادامه پیدا می کند و تیم ملی جوانان کشورمان نیز با تیم های فلسطین، اردن و سوریه هم گروه است.

برنامه زمانبندی جدید گروه E این مسابقات به شرح زیر است:

 شنبه 13 آبان:

ایران – سوریه / ساعت 15:30

فلسطین – اردن / ساعت 18:30

دوشنبه 15 آبان:

سوریه – فلسطین / ساعت 15:30

اردن – ایران / ساعت 18:30

چهارشنبه 17 آبان:

ایران – فلسطین / ساعت 15

اردن – سوریه – ساعت 18:30

همچنین اسامی بازیکنان دعوت شده از سوی پورغلامی به تیم ملی، به شرح زیر است:

محمدرضا آزادی از آذربایجان شرقی

محمد باقری، امیر مهدی جانملکی، عرفان خانی، سید محمدرضا میرحسینی، رضا رحیمی، امیده دره، محمد خدابنده لو، حمیدرضا طاهرخانی،مهدی بیات، عارف حاجی عیدی، حسین نخودکار، طه شریعتی از تهران

سجاد آقایی از اراک

علی کیخسروی ، محمدرضا شیخ اصفهانی، مهدی رحیمی، علیرضا قادری از اصفهان

فرزان دانا از فارس

محمدرضا غبیشاوی، یوسف کی شمس، محمد شریفی و علی غلام زاده از خوزستان

مهدی هاشم نژاد از گیلان

امیر حسین اسماعیل زاده از مازندران

همچنین پس از درخشش نوجوانان ایرانی در رقابت های جام جهانی نوجوانان سبب شد تا آنها در بازگشت به ایران مورد توجه فرهاد پورغلامی، سرمربی تیم جوانان قرار بگیرند و بلافاصله به اردوی این تیم برای حضور در مقدماتی آسیا ملحق شوند. از جمع شاگردان عباس چمنیان 4 بازیکن به اردوی تیم جوانان ملحق شدند که اسامی آنها به شرح زیر است:

محمد شریفی و طاها شریعی از تیم سایپا، محمد غبیشاوی از تیم صنعت نفت آبادان و علی غلام زاده از تیم فولادخوزستان 4 بازیکنی هستند که با چالش جدیدی زیر نظر فرهاد پورغلامی روبرو شده اند. البته امیراسماعیل زاده هم یکی از نفرات مورد نظر پورغلامی بود که آسیب دیدگی از ناحیه دست در مسابقات جام جهانی مانع از حضور او در تیم زیر 19 سال ایران شد.

علاوه بر بازیکنانی که به تیم جوانان ملحق شده اند، سایر بازیکنان هم به تیم های باشگاهی خود اضافه شده اند و در دیدارهای هفته یازدهم هم که در تیم باشگاهی خود در رقابت های لیگ برتر به میدان بروند. یونس دلفی یکی از این بازیکنان است که پس از درخشش در جام جهانی، در پیروزی 2 بر صفر استقلال خوزستان برابر ملوان بندرانزلی هم یکی از نفرات تیم ویسی بود و در مقابل سیاه جامگان هم این شانس را دارد تا بار دیگر برای این تیم بازی کند.

جام جهانی نوجوانان با تمام اخبار امیدوار کننده برای فوتبال ایران تمام شده است و حالا باید تمام تلاش مسئولان بر فراهم کردن زیرساخت های لازم برای پیشرفت این بازیکنان معطوف باشد و خود بازیکنان نیز تمام تلاششان را برای ادامه مسیر موفقیت به کار بگیرند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
ایول
آخرین اخبار