نقش مهم هیأت‌های ورزشی دانش‌آموزان در حرکت ورزش کشور

هیأت‌های ورزشی دانش‌آموزان نقش مهمی در حرکت ورزش کشور داشته و با شناسایی و هدایت صحیح استعدادها منجر به توسعه روزافزون ورزش حرفه‌ای در استان‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حمیدرضا صائبی سرپرست فدراسیون ورزش مدارس دیروز در دیدار با مسؤولان ورزش مدارس استان اردبیل اظهار کرد: برگزاری جشنواره‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در اولویت برنامه‌های هیأت‌های ورزشی دانش آموزان قرار گرفته و در این زمینه هماهنگی‌های لازم با مسؤولان ورزشی و فرهنگی استان‌ها درپربار برگزار شدن برنامه‌ها و مسابقات کمک خواهد کرد.

وی افزود: طبق آخرین پیش‌بینی‌های انجام شده در سال جاری پنج میلیون دانش آموز در برنامه‌های برگزار شده ورزشی زیر پوشش معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش قرار خواهند گرفت و در مقایسه با آمار سال گذشته، یک میلیون دانش آموز نسبت به سال 95 از برنامه‌های ورزشی بیشتری بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست فدراسیون ورزش مدارس گفت: برگزاری مسابقات آموزشگاهی در ایجاد انگیزه ورزشی دانش آموزان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و بسیاری از ورزشکاران موفق با شناسایی و هدایت صحیح استعدادها در سنین پایه روبرو شده‌اند، چرا که مسابقات آموزشگاهی تحت عنوان " مدرسه قهرمان" از محورهای تعریف شده در رشد ورزش مدارس کشور است.

صائبی به نقش مهم هیأت‌های ورزشی دانش آموزان در رونق فعالیت‌های ورزشی اشاره کرد و یادآور شد: نمایندگان فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی، هیأت‌های ورزشی بوده و این هیأت‌ها از اختیارات و وظایف بسیار مهمی برخوردار هستند که عمل به آن‌ها منجر به توسعه روزافزون ورزش استان‌ها خواهد شد.

 

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره‌های ورزشی در رشته‌های مختلف

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.