فرماندار قصرشیرین ؛

قصرشیرین قابلیت راه اندازی بحث توریسم درمانی دارد

فرماندار قصرشیرین با اشاره به امکانات مطلوب برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در مرز رسمی خسروی گفت: شهرستان قصرشیرین قابلیت راه اندازی بحث توریسم درمانی را برای پذیرش بیماران عراقی دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرامرز اکبری فرماندار قصرشیریی ناز اهتمام مجموعه بهداشت و درمان برای تجهیز بیمارستان و آماده سازی درمانگاه مرز خسروی و همچنین استقرار تجهیزات بیمارستانی، آمبولانس و بالگردهای هوایی قدردانی کرد و گفت:هم اکنون مهم ترین نیاز و مشکل مردم شهرستان قصرشیرین کمبود پزشکان متخصص است که امید است با جذب کادر تخصصی مردم این منطقه مرزی در شهرستان بتوانند پیگیری های درمانی تخصصی خود را انجام دهند.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز گفت: 10 مرکز شبانه روزی و بیمارستان های قصرشیرین، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم اکنون برای خدمات رسانی به زائران آماده است برای خدمات رسانی به زائران اربعین سه اتاق عمل، پنج تخت آی سی یو و 96 تخت در بیمارستان قصرشیرین تجهیز و آماده است.

وی اضافه کرد: 120 دستگاه آمبولانس ، پنج دستگاه اتوبوس آمبولانس و پنج فروند بالگرد نیز استقرار یافته و آماده خدمات رسانی به زائران هستند.

وی همچنین از استقرار و حضور کادر تخصصی و درمانی برای زائران خبر داد و گفت: در مرز خسروی در بیمارستان های صحرایی و همچنین در بیمارستان قصرشیرین رشته های تخصصی اصلی و پزشک عمومی حضور دارند.

 

انتهای پیام/ز

استقرار و حضور کادر تخصصی و درمانی برای زائران در مرز خسروی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.