لحظه به لحظه با بورس:

چراغ سبز حافظ ثابت ماند

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 02.195 واحدی به پله ۸۷ هزار و 844 واحدی رسید.

به گزارش خبرنگار بورس،بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۱۰.۲۳۲ واحدی به پله ۸۷ هزار و ۸۸۲ واحدی رسید.

 بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۵۷۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۶۶ میلیون ریال سهم طی ۱۲ هزار نوبت معاملاتی است.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شپنا، شهدیس، شتران، بترانس، پارسان با روند صعودی و نماد فولاد با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۴۰.۲ واحد رشد به پله ۹۷۵ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات ۳۲۶ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۴۴ میلیون سهم طی ۷ هزار نوبت معاملاتی است.

فرابورس به پله 972 هزار واحد رسید

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۳ میلیارد ریال فراتر رفت و طی ۴۰ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شپدیس، شپنا، خساپا و پارسیان با روند صعودی و همچنین همراه و کگل با روند نزولی کار خود را ادامه دادند.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۹۰.۲ واحد رشد به پله ۹۷۲ هزار و ۵۰ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۱ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۱۶۵ میلیون سهم طی ۲۴ هزار نوبت معاملاتی است.

 ارزش معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 2 میلیارد ریال فراتر رفت و طی 60 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز شبندر، شپدیس، شپنا، وبملت و پارسیان با روند صعودی و همچنین همراه و کگل با روند نزولی کار خود را پایان دادند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با 50.2 واحد رشد به پله 975 هزار و 10 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 2 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 278 میلیون سهم طی 37 هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار