رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم؛

طراحی و تولید نرم افزار تاکسی‌ موبایل «خوش»، توسط سازمان تاکسیرانی و شهرداری قم

در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات حمل و نقل به شهروندان، این نرم افزار طراحی و تولید شده است و این نرم‌افزار هفته آینده به صورت رسمی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  روح‌الله امرالهی با اشاره به اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر قم در ایام اربعین حسینی بیان کرد: به منظور رفاه حال زائران حسینی، ۵۸دستگاه اتوبوس توسط شهرداری قم به شهرستان مهران اعزام شد تا در حد فاصل مهران تا پایانه مرزی خدمت‌رسانی کنند.

وی افزود: اعزام نیرو‌های جمع‌آوری پسماند و خدماتی شهرداری به منظور نظافت ۱۰۰ عمود در مسیر پیاده‌روی نجف و کربلا نیز از دیگر اقدامات شهرداری قم در ایام اربعین حسینی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: همچنین به منظور خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در شهر قم، ۸ ستاد برای اسکان و خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین در مناطق مختلف شهر، در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه با اشاره به اجرای طرح تاکسی‌موبایل در استان قم گفت: در راستای ارائه هرچه بهتر خدمات حمل و نقل  به شهروندان، نرم افزار تاکسی‌ موبایل «خوش»، توسط سازمان تاکسیرانی و شهرداری قم طراحی و تولید شده است و این نرم‌افزار هفته آینده به صورت رسمی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و شهروندان می‌توانند از خدمات حمل و نقلی این نرم افزار استفاده کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: این نرم‌افزار به صورت کاملا قانونی و با نظارت مستقیم سازمان تاکسیرانی مدیریت می‌شود و مسافران و شهروندان می‌توانند با اطمینان خاطر از خدمات این نرم‌افزار استفاده کنند.

وی با بیان اینکه تمام رانندگان این سامانه از تاکسی‌های سازمان تاکسیرانی هستند اظهار کرد:  در سازمان تاکسیرانی تمام رانندگان و تاکسی‌ها شناسنامه دارند و تمام اطلاعات آن‌ها در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار دارد و نظارت کامل بر رانندگان و تاکسی‌ها وجود دارد.

امر‌الهی با بیان اینکه در سازمان تاکسیرانی تمام رانندگان پالایش می‌شوند افزود: در شروع فعالیت این نرم‌افزار،  ۴۰۰ نفر از رانندگان تاکسی‌هایی که در گذشته سابقه کار در تاکسی بی‌سیم داشته‌اند،‌ انتخاب شده‌اند و کلاس‌هاس آموزشی نیز برای این افراد برگزار شده است.

وی با اشاره به چگونگی دریافت و استفاده از این نرم‌افزار گفت: شهروندان می‌توانند از دوشنبه هفته آینده(۱۵ آبان) با مراجعه به نرم‌افزار کافه‌بازار و یا با ارسال عدد ۲۵ به شماره 021193 این نرم‌افزار را دریافت کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قم با اشاره به ویژگی‌های این نرم‌افزار بیان کرد: این نرم افزار تنها در بستر اینترنت در دسترس نیست بلکه شهروندان در زمانی که به اینترنت نیز دسترسی ندارند می‌توانند با شماره‌ گیری 16133 از خدمات این نرم‌افزار استفاده کنند و این یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که این نرم‌افزار را از سایر نرم‌افزار‌های مشابه متمایز می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد:‌ استان قم، نخستین استانی است که طرح تاکسی‌موبایل به صورت قانونی و با نظارت کامل سازمان تاکسیرانی در آن اجرا می‌شود و مقرر شده است که در آینده این طرح در سراسر کشور اجرا شود تا مردم با اطمینان و آسایش‌خاطر از این بستر استفاده کنند.

انتهای پیام/ت

اجرای طرح تاکسی‌موبایل با نظارت سازمان تاکسیرانی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.