محمدیان: مربی ازبکستانی در چند روز آینده به ایران می‌آید/ لیگ جودو بانوان را برگزار می‌کنیم

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو گفت: با مربی ازبکستانی برای تیم ملی جودو بانوان مذاکره کردیم که در چند روز آینده به ایران می آید.

لیلا سادات محمدیان نایب رئیس فدراسیون جودو ، جوجیتسو و کوراش درگفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد وضعیت جودوی بانوان اظهار کرد:خدا را شکر وضعیت بانوان رضایت بخش است.با توجه به اینکه ما مسابقات آسیایی جاکارتا را در سال آینده در پیش داریم خوشبختانه برنامه ریزی خوبی از سوی محمد درخشان رئیس فدراسیون تدارک دیده شده است.

او ادامه داد:ضمن اینکه مسابقات قهرمانی کشور را در بخش بانوان برگزار کردیم و نفرات برتر معرفی شدند.در کوراش هم رقابت هایشان با حضور داوران برجسته کشورمان برگزار شد ضمن اینکه قرار شده نزدیک به 20 مربی در کلاس های بین المللی حضور پیدا کنند و افرادی که بتوانند در این کلاس ها موفق شوند کارت مربیگری دریافت خواهند کرد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون جودو گفت:قرار شده است در‌ آذر ماه هم مسابقات بزرگسالان جودو را به انجام برسانیم و نفرات برتر به اردوهای تیم ملی برای مسابقات پیش رو دعوت خواهند شد.همچنین در حال مکاتبه و رایزنی با مربیان صاحب سبک خارجی برای بانوانمان در‌ آینده ای نزدیک هستیم.

محمدیان درباره حضور مربیان خارجی برای تیم ملی جودو بانوان تصریح کرد:صحبت هایی را با یکی از مربیان خوب ازبکستانی انجام داده ایم و قرار است هفته آینده به کشور ما بیاید و چیزی در حدود 10 روز مهمان ویژه فدراسیون خواهد بود و در صورت به توافق رسیدن با او قرارداد خواهیم بست.تمام اعضای فدراسیون جودو در بخش آقایان و بانوان در حال کمک کردن هستند و انشاالله باید بگویم با تمام این کمک ها آینده ای خوبی را برای جودو بانوان پیش بینی کرده ایم.

او در مورد لیگ جودو هم اظهار کرد:طی روزهای گذشته مذاکراتی را با سعید قمی مسئول مسابقات سازمان لیگ جودو داشتم تا اگر شرایطش فراهم شود بانوان هم در لیگ جودو شرکت کنند.در حال نامه نگاری هستیم تا حضور بانوان را هم در لیگ جودو فراهم کنیم.فعلا کارهای ابتدایی را برای ثبت نام تیم ها انجام داده ایم.ولی سعی داریم اگر لیگ بانوان شکل بگیرد در نظر داریم شرایط حضور نوجوانان ، جوانان را به همراه بزرگسالان در لیگ را فراهم کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه امسال لیگ خوبی برای بخش آقایان برگزار شد و به همت رییس فدراسیون و رییس سازمان لیگ قرار است لیگ بانوان هم راه اندازی شود. البته در همه رشته ها برای بخش بانوان حامیان مالی خیلی سخت وارد می شوند ولی با همت سعید قمی این مشکل ظاهرا برای بانوان حل شده و امیدواریم لیگ خوبی را برگزار کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات محمدیان درباره تیم جودو بانوان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار