روان بودن ترافیک مسیرهای منتهی به مرز مهران

رئیس پلیس راهور ناجا گفت:ترافیک مسیرهای منتهی به مرز مهران روان است

 روان بودن ترافیک مسیرهای منتهی به مرز مهرانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ محمدحسین حمیدی اظهار کرد: وضعیت روان کنونی در محورهای منتهی به مهران با رعایت قوانین و مقررات تداوم داشته و زائران با اسودگی خاطر خود را به این مراسم بزرگ برسانند.


وی گفت: از ابتدای ورود زائران به مرز مهران تاکنون 20 درصد ظرفیت پارکینگ بزرگ اربعین در این نقطه مرزی تکمیل شده است.


وی بیان کرد: 63پارکینگ در سطح شهر مهران وجود دارد که آماده ارائه خدمات به زائران هستند و در این میان پارکینگ اربعین با ظرفیت 50 هزار خودرو و پارکینگ برکت نیز با ظرفیت یکصد هزار خودرو در خدمت زائران می باشد.


رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: تردد زائران رو به افزایش بوده و تاکنون یک پنجم پارکینگ بزرگ اربعین تکمیل شده است.


وی درخصوص بهبود امکنات و زیرساخت ها در مهران گفت: کارهای خوبی در زمینه زیرساخت ها انجام شده اما کافی نیست، امیدواریم در روزهای آینده شاهد تکمیل امکانات مورد نیاز باشیم.


سردار حمیدی گفت: پلیس راهور ناجا حداکثر توان عملیاتی خود را برای تقویت پلیس راهور استان‌های مرتبط با تردد زائران چون خوزستان، ایلام و کرمانشاه در نظر گرفته است.


رئیس پلس راه راهور ناجا در خصوص تردد اتوبوس‌های حامل زائران گفت: محدودیتی برای تردد اتوبوس‌ها در شب وجود ندارد و تمام کاروان‌ها می‌توانند طبق زمانبندی در طول جاده‌ها حضور یابند؛ البته برای شرایط ترافیکی خاص محدودیت‌های خاص اندیشیده می‌شود و به صورت مقطعی و با هماهنگی روسای پلیس راه هر استان به اجرا در خواهد آمد.


وی به زائران توصیه کرد: با توجه به افزایش سفر و تراکم در جاده‌ها قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.


سردار حمیدی به رانندگان تاکید کرد: در توقفگاه‌های بین راهی استراحت کنند و از رانندگی در حال خستگی و خواب‌آلودگی بپرهیزند.

انتهای پیام/ع

وضعیت ترافیک راه های منتهی به مهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.