بیرانوند: شاید نیم فصل به خدمت سربازی بروم/ دفتر مالک نفت در کارواش است

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به اینکه خدمت سربازی ام کوتاه است شاید در نیم فصل دوم به سربازی بروم.

بیرانوند: شاید نیم فصل به خدمت سربازی بروم/ دفتر مالک نفت در کارواش استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی تیمش مقابل سایپا  اظهار کرد: خدا را شکر بازی خوبی بود. نیاز داشتیم  قبل از تعطیلات بتوانیم یک برد شیرین کسب کنیم که در  تعطیلات اعتماد به نفس خوبی داشته باشیم.

تیم جوان نفت خیلی ما را اذیت کرد 

او درباره شکست دادن تیم علی دایی گفت: جدا از این که دایی از فوتبالیست‌های خوب ایران، آسیا و جهان است، تیم خوب و جوانی داشت و ما را اذیت کردند. توانستیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و ببریم.

شاید در نیم فصل به خدمت سربازی ام را بگذرانم 

دروازه‌بان پرسپولیس درباره احتمال جدای‌اش از پرسپولیس در نیم فصل و رفتن به سربازی گفت: من متاهل هستم و دو بچه دارم و سربازی من کوتاه خواهد بود. با تصمیمی که با خانواده و وکیلم گرفتم، احتمال این که از پرسپولیس جدا شوم، زیاد است و به علت جام جهانی این کار را می‌کنم. مدت زمان سربازی من کوتاه است.

بیرانوند در واکنش به این که اگر او برود، پرسپولیس نمی‌تواند دروازه‌بان دیگری را به خدمت بگیرد، گفت:  باید به فکر آینده‌ام باشم. جام جهانی هم در پیش است. بازی کردن در این مسابقات آرزوی هر بازیکنی است. من هم می‌خواهم با تلاش زیاد در ترکیب قرار بگیرم و دیده شوم. من تا ۱۰ سال دیگر هم می‌توانم درسم را ادامه دهم اما برای آینده بهتر این کار را می‌کنم.

برانکو مشکلی با خدمت سربازی ام ندارد 

بیرانوند درباره زمان دقیق جدایی‌اش از پرسپولیس گفت: فکر می‌کنم دو، سه هفته قبل از نیم فصل جدایی من مشخص می‌شود. با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر اتفاقی نیافتد در این تیم می‌مانم. با بزرگترها و خانواده‌ام صحبت می‌کنم. همچنین با برانکو قبل از بازی با استقلال خوزستان صحبت کردم و او مشکلی با این موضوع ندارد. 

مسئولان نفت تا فردا فرصت تسویه حساب طلبم را دارند 

او درباره طلبش از باشگاه نفت تهران گفت: من تا فردا به باشگاه نفت و فدراسیون وقت می‌دهم با من، جلال حسینی و وحید امیری تسویه کنند. ما حکم کمیته انضباطی را داریم. اگر این کار را نکنند، تمام مطالبی که می‌دانیم را تحویل رسانه‌ها می‌دهیم. جرم نکردیم که پول‌مان را می‌خواهیم؟ هنوز باشگاه نفت کاری برای ما نکرده است.  قنبرزاده، عماد حسینی، تاجیک کجا هستند؟ می‌خواهیم بدانیم چرا جواب ما را نمی‌دهند. ما دو بازی مهم برای تیم ملی داریم و باید تمرکزمان را روی این بازی‌ها بگذاریم و دیگر نمی‌توانیم صحبت کنیم.

بیرانوند عنوان کرد:اگر تا فردا تکلیف من، وحید امیری و جلال حسینی مشخص نشود، قبل از ورود به اردوی تیم ملی هر چیزی که می‌دانیم را می‌گوییم. از کسی نمی‌ترسیم. قبلا هم بهنام پیشرو را محکوم کردیم. چندین بار هم با جهانیان جلسه داشتم و با او کنار آمدم. به  ساکت و تاج می‌گوییم مالکی که دفتر کارش در کارواش است و ماشین مردم را می شوید، چطور می‌تواند تیم‌داری کند. نمی‌دانم  گل محمدی چطور تیمی را به کسی داده که دفترش در کارواش است. من هم که به آن‌جا رفتم ماشینم را شستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.