برانکو: دوره خسته کننده ای را پشت سر گذاشتیم/ تیم های بزرگ جهان هم قول قهرمانی نمی دهند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما دوره خسته کننده ای داشتیم اما در نهایت توانستیم سه امتیاز با ارزش کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برانکو ایوانکوویچ درباره برد برابر سایپا اظهار کرد: از این برد خوشحال هستیم. برای ما بازی مهم و سختی بود و انتظار زیادی از این بازی داشتیم. یک بار دیگر می‌خواهم به بازیکنانم به خاطر این برد تبریک بگویم. دوره خسته‌کننده‌ای داشتیم.

بازیکنان در تعطیلات ریکاوری و استراحت می کنند

او  ادامه داد: در این دوره نیمه نهایی لیگ قهرمانان و دربی را داشتیم و به بازیکنانم و هواداران برای پشت سرگذاشتن این دوره تبریک می‌گویم. با توجه به کیفیت زمین و بازی محکم سایپا، دیدار ساده‌ای برای ما نبود. ما می‌دانستیم که دو بر صفر برای ما خطرناک است و به همین دلیل به دنبال گل سوم بودیم که سایپا ما را ناکام گذاشت. ما به حریف اجازه ندادیم تا موقعیت ایجاد کند. ما منتظر تعطیلات لیگ هستیم تا بازیکنان استراحت کنند و آماده ادامه لیگ شوند.

او درباره عقب‌نشینی پرسپولیس در نیمه دوم گفت: ما گل دوم را که زدیم به دنبال گل سوم بودیم. اگر یادتان باشد ما مقابل نفت تا دقیقه آخر بر بازی حاکم بودیم. در نتیجه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.

تیم های منچستر یونایتد و بارسلونا هم قهرمانی شان مشخص نیست 


سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که قول قهرمانی می‌دهد گفت: من هر چه بخواهید می‌توانم قول دهم اما این سوال جالب نیست. برای چه قول بدهم؟ چه کسی می‌تواند قول بدهد. آیا می‌توان مشخص کرد که بارسلونا یا منچستر قهرمان می‌شوند؟! ما تلاش‌مان را می‌کنیم اما نمی‌توان قول داد.

ربیع خواه  به موهایش ژل نمی زند اما در خدمت تیم است

برانکو درباره ربیع خواه تصریح کرد: ربیع خواه بازی می‌کند چون کیفیت خوبی دارد. او باهوش است و عالی کار می‌کند و بازیکن مهمی برای پرسپولیس است. فشار رسانه‌ها به روی او است چرا که زیبا بازی نمی‌کند و ژل به موهایش نمی‌زند.

او در باره تعطیلات لیگ در پایان خاطر نشان کرد: تیم ملی در اولویت است. در کنار ۶ ملی‌پوش، چند نفر را هم در اختیار نداریم. ما باید در جام حذفی و دیدار معوقه هم به میدان برویم. ما برای بازیکنانی که در اختیار داریم برنامه ویژه‌ای داریم.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار