تخریب سقف بیش از 80واحد مسکونی در پی وزش باد گرم در گیلان

وزش شدید باد گرم به واحدهای مسکونی و تجاری ، تاسیسات برق رسانی و کشاورزی گیلان خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ عیسی مهدوی فرماندار تالش گفت : وزش باد گرم در این شهرستان موجب تخریب سقف بیش از 80 خانه و 10 مدرسه در مناطق روستایی شد.

وی افزود : هر یک از این خانه ها و مدارس 10 تا 50 درصد خسارت دید.

فرماندار تالش همچنین از سقوط چند اصله درخت در حاشیه خیابان ها در تالش و اسالم و خسارت به 7 دستگاه خودرو خبر داد گفت:وزش بادگرم به باغ های کیوی در تالش هم خسارت زد.

عسکر حسنی پورفرماندار رضوانشهر نیز گفت : وزش باد گرم در این شهرستان موجب سقوط درخت در روستای وزشت دوران و مرگ ۴۰ راس گوسفند ، قطعی برق دو روستا در دهستان ارده و روستای منصور محله از بخش پره سر  ، آتش سوزی جنگل در روستای هاشم آباد رودبار سرای خوشابر ، سقوط درخت در شهر پره سر شد.

حسینی فر رئیس اداره برق صومعه سرا گفت : برق 90 درصد معادل 64 روستا از روستاهای شهرستان صومعه سرا که براثر وزش شدیدباد گرم وسقوط درخت قطع شده بود وصل شد.

وی افزود : باتلاش 10 اکیپ ماموران اداره برق ازشب گذشته تاکنون 57 روستا برق دارشدند وبرق 7 روستای باقی مانده تا امروز وصل می شود.

یونس رنجکش فرماندار آستارا نیز از تخریب 30 جایگاه فروش در منطقه حیران و تخریب سربندی 17 خانه و سقوط 5 درخت در شهر آستارا و قطعی برق برخی از مناطق این شهرستان و آتش سوزی در حدود یک هکتار از جنگل های شهرستان مرزی آستارا خبر داد.

حسین اسماعیل پور فرماندار فومن هم گفت : وزش باد گرم به تعداد زیادی از اماکن تجاری مسکونی انبارهای برنج اسطبل های نگهداری دام و درختان و وسایل نقلیه در مناطق شهری و روستایی فومن خسارت وارد کرده است که تعداد و میزان خسارت ها در دست بررسی است.

 

انتهای پیام/م.ع

وزش شدید باد گرم به واحدهای مسکونی و تجاری ، تاسیسات برق رسانی و کشاورزی گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.