دانشگاه فرهنگیان قطب ارزشمند فرهنگی در حوزه پدافند غیر عامل خراسان رضوی

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت : دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی به عنوان دانشگاه فعال در حوزه پدافند غیر عامل استان انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حسین مجتبوی صبح امروز در همایش نکوداشت هفته پدافند غیر عامل  افزود:یکی از تاکیدات دانشگاه فرهنگیان بعد از پدافند غیر عامل تاکید بر مسائل فرهنگی است چرا که تهیدیدات فرهنگی و اجتماعی در جامعه رو به افزایش است.

وی افزود: با توجه به این که جامعه ما جامعه‌ای پویا، مترقی و با برنامه و رو به توسعه است، بدون شک دانشگاه فرهنگیان می‌تواند به عنوان نهادی علمی و فرهنگی در حوزه‌های متعدد در این روند رو به رشد فعال باشد.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی ضمن یادآوری این موضوع که دانشگاه فرهنگیان قطب ارزشمند فرهنگی و در مسائل علمی میتواند کمک یار نظام باشد گفت: دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی به عنوان دانشگاه فعال در حوزه پدافند غیر عامل استان انتخاب شد.

مجتبوی افزود: چندی پیش دانشگاه فرهنگیان که قطب تعلیم و تربیت استان است از طرف استانداری به عنوان قطب فرهنگی پدافند غیر عامل در استان معرفی شد.

وی گفت: اگر معلمان جامعه آگاه تر، فهمیم‌تر و با اطلاعات بیشتری در کلاس درس حضور بیابند، جامعه در برابر بسیاری از تهدید‌ها بیمه است.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی افزود: یکی از تاکیدات دانشگاه فرهنگیان بعد از پدافند غیر عامل تاکید بر مسائل فرهنگی است چرا که تهیدیدات فرهنگی و اجتماعی در جامعه رو به افزایش است.

مجتبوی خاطر نشان ساخت: دانشگاه فرهنگیان در حوزه زیرساختی و تامین امنیت اقدام به ارتقاء سطح امنیت اتوماسیون اداری و سرور‌ها داشته است.

مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی گفت: همچنین در نظر داریم به منظور تامین امنیت پردیس شهید هاشمی نژاد مکان درب ورودی را تغییر دهد.

انتهای پیام/ ه. ج
 

همایش نکوداشت هفته پدافند غیر عامل در دانشگاه فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.