در ارزیابی پورتابل های وزارت ورزش و جوانان:

اداره کل ورزش و جوانان همدان رتبه برترکشور را به دست آورد

در ارزیابی پورتابل های وزارت ورزش و جوانان، اداره کل ورزش و جوانان استان همدان رتبه برتر کشور شد.

اداره کل ورزش و جوانان همدان رتبه برترکشور را به دست آورد به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان با اعلام این خبر افزود: با هدف رصد میزان فعالیت و ارتقای کیفیت خدمات رسانی درگاه های اکترونیکی دستگاه، ارزیابی در گاه های وابسته به وزارت متبوع به صورت سالیانه توسط مرکز فن آوری اطلاعات و ارتباطات و تحول اداری صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این ارزیابی بر اساس سه مولفه اطلاع رسانی های الکترونیک منجر به خدمت، راه اندازی و کیفیت درگاه های شهرستان ها و اطلاع رسانی عمومی صورت می گیرد.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در این ارزیابی از مجموع 30 امتیاز پورتابل اداره ورزش و جوانان همدان با کسب 5/27 امتیاز در رتبه نخست قرار گرفت و استانهای تهران با 75/24 و آذربایجان شرقی با 9/23 به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: پورتابل اداره کل ورزش و جوانان به نشانی www.hamedan.msy.gov.ir با حمایت معاونت پشتیبانی و تلاش واحد تنفورماتیک طراحی شده است و روابط عمومی اداره کل وظیفه اطلاع رسانی در این پورتابل را بر عهده دارد.

 انتهای پیام/د.ا

  رتبه برتر کشور به اداره کل ورزش و جوانان همدان رسید

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.