پیشرفت ۹۲ درصدی مصوبه های سفر رئیس جمهوری در خراسان رضوی

مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: متوسط پیشرفت اجرای پروژه های مصوب سفر شهریور 1393 رئیس جمهوری و هیات دولت به این استان 92 درصد است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی سالیانی مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت : تعداد مصوبات سفر رئیس جمهور، 131 مورد شامل 794 پروژه بزرگ و کوچک بود و اعتبار اولیه برآورده شده و مصوب برای تکمیل این طرحها و پروژه ها هفت هزار و 230 میلیارد ریال بود که تاکنون بیش از این میزان معادل هشت هزار و 740 میلیارد ریال تخصیص یافته است.


وی ادامه داد: تاکنون حدود نیمی از پروژه های مربوط به مصوبات در قالب 44 مصوبه تکمیل و به انجام رسیده که بسیاری از آنها طرحها و پروژه های مهم و بزرگی بوده اند.


مدیرکل دفتر فنی، امور عمرانی حمل و نقل و ترافیک استانداری خراسان رضوی گفت: این 44 مصوبه در قالب 15 پروژه فصل انرژی، هفت مورد در فصل تربیت بدنی، چهار پروژه در حوزه آب و بقیه در سایر فصول اجرا شده اند.


وی افزود: بقیه مصوبات یعنی 87 مورد دیگر با متوسط پیشرفت فیزیکی 83 درصد در دست اجرا هستند که با محاسبه پروژه های تکمیل شده این رقم به بیش از 92 درصد افزایش می یابد.

انتهای پیام//ف.م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار