مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر:

برگزاری مسابقات بدمینتون بانوان در ملایر

 مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت:به مناسبت هفته عفاف وحجاب  مسابقات بدمینتون بانوان در سالن شهید بهشتی استادیوم تختی ملایر برگزار شد.

برگزاری مسابقات بدمینتون بانوان در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامحسن اکبری مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات بدمینتون بانوان گرامیداشت هفته عفاف و حجاب در ملایر اظهار داشت: این مسابقات باهدف گسترش فرهنگ غنی عفاف و حجاب و رعایت کامل آن در جامعه امروزی در سالن شهید بهشتی مجموعه ورزشی تختی ملایر برگزار شد.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در رده سنی آزاد در رقابتی دوستانه به مصاف هم رفتند و در پایان مسابقات زهرا موسوی، مهدا جباری به ترتیب اول و دوم شدند و مبینا سلیمانی و نیلوفر شیخ حسنی مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

اکبری ادامه داد: در پایان این رقابت‌ها به‌رسم یادبود با اهدا لوح تقدیر و حکم ورزشی از نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به درخشش پاهویوت کاران ملایری در مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: تیم پاهویوت (موی تای سنتی) شهرستان ملایر که به نمایندگی ازاستان‌همدان در مسابقات قهرمانی پاهویوت کشور انتخابی مسابقات برون‌مرزی گرجستان، در استان تهران شرکت کرده بود توانست با حضور قدرتمند خود ۶ مدال رنگارنگ طلا، نقره و برنز این مسابقات را از آن خود کند.

 مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر عنوان کرد: در این رقابت‌ها صادق رجبی و حسام احمدوند صاحب گردن‌آویز طلا شدند و حامد بیات پریدری، حامد شهسوار و میلاد زهره وند در جایگاه دوم این رقابت‌ها قرار گرفتند و محمد سالمی در جایگاه سوم قرار گرفت.

انتهای پیام/د.ا

مسابقات بدمینتون بانوان در ملایر برگزرا شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.