زمین خوران به پروژه های اقتصادی ورود پیدا کرده اند

رییس کل دادگستری استان کرمان با بیان اینکه همواره شیوه تعرض به اراضی دولتی توسط سودجویان متحول وشکل جدیدی پیدا می کند،گفت:به طور جدی بایستی مراقبت نمود تا زمینه ای برای سوء استفاده عده ای واقع نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، یدالله موحد رییس کل دادگستری استان کرمان صبح امروز در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال که در محل دادگستری کرمان برگزار گردید،گفت :هدف از این نظارت ها،مانع تراشی در تولید،اشتغال و توسعه استان نیست بلکه کمک به سرمایه گذاری واقعی وتحقق بخشیدن منویات مقام معظم رهبری است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تاکید کرد:مدیران اجرایی استان با دقت مسائل را رصد نمایند ودر تاییدیه پروژه ها و طرح ها نهایت دقت لازم را بعمل آورند تا خدای ناکرده مفاسدی شکل نگیرد.

مدیران باید هوشمندانه،دقیق وبا حساسیت بالا مسائل را با جزئیات دنبال نمایند تا منافذ فساد در ادارات،سازمان ها ونهادهای عمومی و دولتی بسته شود تا جلوی فرصت طلبی یک عده سودجو که می خواهند از منابع عمومی کشور به یک سرمایه هنگفت و اندوخته های بادآورده دست یابند گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه به موقع عمل کردن مسئولان بسیار حائز اهمیت است،هشدار داد:عده ای در ابتدا با تقاضای ایجاد یک کار تولیدی ،صنعتی،اقتصادی وارد می شوند و اراضی دولتی را متصرف می شوند و در نهایت بعد از گذشت چندین سال جز تصرف اراضی اقدامی انجام نمی دهند

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال استان کرمان بیان کرد:در مواردی پس از واگذاری زمین،بلافاصله با از بین بردن پوشش گیاهی،چهره زمین تغییر پیدا می کند وکار پروژه در همین حد متوقف می شود که جای نگرانی دارد و زمانی که مسئولان اقدام به فسخ قرارداد می نمایند با یک زمین بدون پوشش گیاهی مواجه می شوند که در نهایت به منابع طبیعی از این طریق صدمات جبران ناپذیری وارد می شود.

انتهای پیام/ی

شیوه و شکل تعرض به اراضی دولتی تغییر کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار