احمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

ضرورت حمایت دولت از تولیدات صادرات‌محور

عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با حمایت از صنایع صادرات محور می‌توانیم تحول مثبتی در تولید صنعتی کشور به وجود آوریم.

باید از تولیدات صادرات محور حمایت کنیمفریدون احمدی عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: توجه و حمایت از تولید باید معطوف به صادرات شود تا صادرکننده کالاهای مورد نیاز خود را از تولیدکننده ای بگیرد که قابلیت تولید صادراتی را داشته باشد.

وی با اشاره به کمک 16 هزار میلیاردی دولت به صنایع، افزود: متاسفانه سال گذشته به تمام تولیدکننده ها بدون بررسی درست و کارشناسی دقیق، وام دادند و به طور حتم تولیدکننده ای که کالای مرغوب و مشتری بازار ندارد، منابع دریافتی را دوباره تلف خواهد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: باید تخصیص منابع به ترتیب اولویت بندی صورت گرفته و بعد از اعطای منابع به صادرکنندگان، به سراغ تولیدکنندگانی برویم که کالای مرغوب دارند اما میزان سرمایه در گردش یا سرمایه ثابت آنها کم است.

احمدی در پایان تاکید کرد: با کمک و حمایت از صنایع صادرات محور و تجهیز آنها به ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا و مشارکت ساخت با خارجی ها، می توانیم تحول مثبتی در تولید صنعتی کشور به وجود آوریم.

 انتهای پیام/

راهکار رونق تولید در صنایع کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار