نوجوانان و جوانان هدف دشمنان در جنگ نرم هستند

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: اکنون نیز دشمنان با جنگ نرم به جنگ با ملت ما آمده است و قشر آسیب‌پذیر مورد هدف دشمنان نیز نوجوانان و جوانان است.

نوجوانان و جوانان هدف دشمنان در جنگ نرم هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  کامران کریمی فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در مراسم یادواره شهدای دانش آموز خواهر شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۱۱۴شهید گلگون کفن دانش‌آموز شهرستان اظهار داشت: یکی از وظایفی که برعهده همه به خصوص نوجوانان و جوانان است گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر است چراکه هرچه ما داریم از تمامیت ارضی، امنیت و... همه را مدیون خون شهدا هستیم.

وی افزود: در دوران هشت ساله دفاع مقدس دشمنان نظام و انقلاب با جنگ تحمیلی علیه ایران به مبارزه پرداختند و سال‌ها بعد با ترور و فتنه‌های مختلف به مقابله با انقلاب اسلامی برخاستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند تصریح کرد: اکنون نیز دشمنان با جنگ نرم که تعابیر متعددی از جمله جنگ فرهنگی، شبیخون فرهنگی، غارت فرهنگی از آن شده است به جنگ با ملت ما آمده است و قشر آسیب‌پذیر مورد هدف دشمنان نیز نوجوانان و جوانان است.

وی عنوان کرد: امروز دشمنان ما بیکار ننشسته‌اند و از طریق جنگ نرم که یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری و همه ما است پا به میدان گذاشته است.

کریمی با بیان اینکه وظیفه ما است که به مقابله با جنگ نرم بپردازیم، ابراز داشت: یکی از راهکارهای مبارزه با این جنگ نرم برگزاری همین یادواره‌های شهدا است.

وی با تأکید بر اهمیت دشمن‌شناسی و افزایش بصیرت به ویژه در نسل جوان و نوجوان خاطرنشان کرد: جوانان ما باید با بالا بردن بصیرت و آگاهی در مقابله با جنگ نرم دشمن پیروز باشند.

انتهای پیام/خ

جوانان قشر آسیب پذیر و مورد هدف دشمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.