80 تعاونی توسعه و عمران شهرستانی تا پایان امسال در کشور تشکیل می شود

مدیرکل تعاونی های خدماتی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده، تا پایان سالجاری 80 تعاونی توسعه و عمران در کشور تشکیل می شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا ناطقی دیشب در دومین همایش کشوری مدیران عامل تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی در گلپایگان افزود: تا پایان دولت دوازدهم نیز 200 تعاونی توسعه و عمران شهرستانی در سراسر کشور تشکیل خواهد شد.

وی با اشاره به قانون اساسی در زمینه ارائه خدمات گفت: تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی، گزینه های مناسبی برای واگذاری فعالیت هایست که امکان رانت در آنها وجود دارد.

ناطقی با قدردانی از برگزاری این همایش گفت: هم اندیشی و ارائه عملکردها در اینگونه همایش ها موجب دقت بیشتر و استفاده از راهکارهایی با قابلیت اجرایی بهتر خواهد شد.

مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان اصفهان هم در این همایش با گرامیداشت یاد شهید بهشتی به عنوان پایه گذار اصل تعاون در قانون اساسی گفت: امیدوارم بخش تعاون به عنوان مهمترین بخش اقتصادی کشور از مظلومیت خارج شود.
محسن نیرومند با اشاره به بررسی ابعاد مختلف اقتصاد مقاومتی به عنوان راه نجات اقتصاد کشور از نظر مقام معظم رهبری افزود: نزدیکترین و ممکن ترین راه برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تعاون است.

وی گفت: تعاونی های توسعه و عمران هم اکنون در هفت شهرستان استان اصفهان تشکیل شده است.
نیرومند، تعاونی توسعه و عمران گلپایگان را یکی از فعالترین تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی استان با سه هزار عضو معرفی کرد و از سایر شهرستان ها نیز خواست تا با جدیت و مدیریت درست به فعالیت خود ادامه دهند. 

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری همایش کشوری مدیران عامل تعاونی های توسعه و عمران شهرستانی در گلپایگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.