نفوذ نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در جهان

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در جهان در حال نفوذ است و آمریکایی‌ها و استکبار جهانی هیچ‌گاه نمی تواند این را تحمل کند.

نفوذ نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در جهان به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان  با اشاره به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس بیان کرد: اگر یک زمانی در دفاع مقدس با دشمن مستقیم درگیر بودیم، دشمن امروز از ابتکارهای دیگری استفاده می‌کند و در مقابل ما می‌ایستد بنابراین باید مراقب باشیم.

وی عنوان کرد: این یک راهی است که بین دو گروه مومنین و طاغوت از ازل شروع شده و تا ابد این راه ادامه دارد ‌وهیچ‌گاه این درگیری بین حق و باطل تمام نخواهد شد.

سردار مجیدی با بیان اینکه این مسیر، مسیر طولانی است، ابراز داشت: اگر دفاع مقدس را پشت سر گذاشتیم و اگر داعش را پشت سرگذاشتیم و اینکه دیگر دشمنان با ما کار ندارد، به برکت خون شهدا است.
وی لازمه پیمودن این مسیر طولانی را بصیرت دانست و افزود: برای طی این مسیر نیاز به بصیرت و شناخت دشمن است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه امروز اثر خون پاک شهدا را در جهان می‌بینیم، گفت: اگر می‌بینید رئیس جمهور آمریکا به شدت ناراحت و عصبانی است به این دلیل است که امروز نظام جمهوری اسلامی به عنوان یک الگو در جهان در حال نفوذ است و آمریکایی‌ها و استکبار جهانی هیچ‌گاه نمی تواند این را تحمل کند.

وی ضمن قدردانی از رئیس جمهور ایران که با قدرت در مقابل آمریکا ایستاد، گفت: باید هوشیار بود چراکه آمریکایی‌ها دنبال روزنه‌ای هستند که نفوذ کنند تا بتوانند برجام را ادمه دهند و استمرار آن خوی استکباری خود را بر ما تحمیل کنند.

سردار مجیدی تصریح کرد: ما می‌خواهیم در نظام جمهوری اسلامی توانمند باشیم و برای توانمند شدن باید گوش به فرمان رهبری باشیم.

وی با اشاره به وحدت بیشتر در بین تمام مردم گفت: باید در این مسیری که رهبر انقلاب برای ما تعیین می کنند بتوانیم با فکر و وحدت بیشتری و باهماهنگی وهم اندیشی تمام مسئولین در دستگاه‌های دولتی و دستگاه‌های نظامی از این پیچ خطرناک گذر کنیم و در مسیر درست حرکت کنیم.

انتهای پیام/خ

ایران  به عنوان  یک الگو در جهان است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.