اولین جلسه جبارزاده با پرسنل دفتر انتخابات وزارت کشور برگزار شد

اولین جلسه معاون سیاسی وزیر کشور با پرسنل دفتر انتخابات وزارت کشور برگزار شد.

تاکید جبارزاده بر پیگیری برنامه‌های انتخابات در دیدار با پرسنل دفتر انتخابات وزارت کشوربه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور، اولین جلسه اسماعیل جبارزاده معاون سیاسی وزیر کشور با پرسنل دفتر انتخابات وزارت کشور برگزار شد.

در این جلسه که با حضور علی پورعلی مطلق مشاور وزیر کشور و مسئول هماهنگی امور اجرائی انتخابات و کارکنان دفتر انتخابات وزارت کشور برگزار شد، پورعلی مطلق گزارشی از روند برگزاری انتخابات گذشته، آمار وضعیت ثبت نام داوطلبان، تائید و رد صلاحیت شدگان، تائیدیه‌های اعلام شده از سوی هیات نظارت بر انتخابات شورا‌ها و هیأت نظارت شورای نگهبان و مقایسه آن با ادوار گذشته ارائه کرد.

در ادامه پرسنل دفتر انتخابات وزارت کشور ضمن طرح نقطه نظرات و دیدگاه‌های کارشناسی خود، توفیقات روزافزون جبارزاده برای خدمت هر چه بهتر و بیشتر را خواستار شدند.

سپس جبارزاده با تشکر از پورعلی مطلق و کارکنان دفتر انتخابات برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستاها، نقطه نظرات خود در خصوص دیدگاه‌های مطروحه را بیان کرد و از آمادگی کامل و اهتمام جدی برای پیگیری برنامه‌های انتخابات خبر داد.

همچنین در این جلسه پورعلی مطلق، ضمن تبیین ضرورت تسریع در پیگیری لایحه جامع انتخابات از هیات محترم دولت برای ارسال به مجلس شورای اسلامی و تصویب آن، اهمیت بهره گیری از نظرات کارشناسی پرسنل دفتر انتخابات در جلسات موضوعی کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی را مطرح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار