فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا

کشف محموله میلیاردی قاچاق در شهرضا

با تلاش ماموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید" امامی" شهرستان شهرضا محموله کالاهای خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ" محمد حسین باباکلانی" فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا اظهار داشت: ماموران انتظامي ايستگاه ايست و بازرسي شهيد امامي این فرماندهی حين کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه کشنده دنگ و فنگ که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين کشنده چندین محموله کالای خارجی شامل 100 کارتن لنز و عدسی عینک، 636 بسته دارو، هشت عدد لاستیک کامیون و 112 ثوب پوشاک زنانه که همگی فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی بودند کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالاهای خارجی قاچاق کشف شده را یک میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن نیز دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامي شهرستان شهرضا در پايان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به توليدات داخلي كشور ضربه مستقيم مي زند كه از تمام مردم تقاضا مي شود هر گونه اخبار در خصوص كالاي قاچاق را از طريق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.