ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در محروم ترین منطقه جنوب کرمان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت گفت:با پیگیری رسانه های جنوب کرمان مشکل مرکز جامع سلامت دهستان رمشک در شهرستان قلعه گنج حل و بزودی خدمات بهداشتی و درمانی در این مرکز به مردم این منطقه ارائه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ایمان قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت٬بعدازظهر امروز در نشست اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات جنوب کرمان گفت: مهمترین نقش رسانه این است که زبان گویای مردم هستند، آن هم مردمی که ممکن است به حق خود واقف نباشند.

وی با اشاره بر لزوم وجود تعامل بین مسئولان و مطبوعات در راستای رفع مشکلات مردم تصریح کرد: با توجه به حسن نیتی که رسانه ها دارند باید کمک کنند تا بیش از گذشته به مردم منطقه جنوب کرمان خدمت شود.

قاسم زاده افزود: تمام تلاش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت خدمت صادقانه برای ارتقای سلامت مردم است، رسانه ها نیز در این زمینه باید کمک و همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به مطرح شدن مشکل مرکز خدمات جامع سلامت دهستان رمشک، شهرستان قلعه گنج، در نشست قبلی خبرنگاران اظهار کرد: در اولین فرصت بازدیدی از این منطقه داشتیم و با پیگیری های انجام شده مردم به زودی از تمامی خدمات(بهداشتی،درمانی و ...) این مرکز بهره مند می شوند.

قاسم زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با بیان این مطلب ،پیگیری رسانه ها با هدف کمک به مردم همراه است،از اعضای،خانه مطبوعات و رسانه های جنوب کرمان تشکر و قدردانی کرد.
انتهای پیام/ی

ارائه خدمات بهداشتی در منطقه محروم رمشک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.