بدهی ۱۰۰ میلیارد ریالی ادارات آبادان به شهرداری

شهردار آبادان میزان بدهی ادارات، نهاد‌ها و سازمان‌ها به این شهرداری بابت عوارض را بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

بدهی ۱۰۰ میلیارد ریالی ادارات آبادان به شهرداریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛حسین پور شهردار آبادان در نشست خبری با اصحاب رسانه آبادان میزان بدهی ادارات ، نهادها و سازمان ها به این شهرداری بابت عوارض را بیش از 100 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: گام اول شهرداری آبادان برای وصول مطالبات قانونی خود مذاکره با این نهادهاست و در صورت نتیجه نگرفتن از طریق قضایی اقدام می شود.

وی افزود: برخی سازمان ها و نهادها در آبادان با وجود بهره مندی از خدمات شهری از پرداخت عوارض سالیانه شهرداری سرباز می زنندکه این روند در تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان این شهرداری تاثیر گذار می باشد.

شهردار آبادان با بیان اینکه تنها یک درصد جمعیت شهری در آبادان عوارض شهرداری را پرداخت می کنند گفت: در شرایطی که شهرداری آبادان 2 هزار و 500 میلیارد ریال بدهکار است و انباشت بدهی مربوط به سالهای گذشته این شهرداری را با بحران مالی مواجه کرده است پرداخت عوارض از سوی ادارات ، نهادها و نیز مردم در شتاب بخشی روند توسعه شهری و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تاثیر گذار است.

حمیدپور بدهی این شهرداری به سازمان تامین اجتماعی را 600 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این رقم باید در گذشته تسویه می شد تا شهرداری ماهانه مشمول 2 درصد جریمه نشود.

وی نگاه ویژه دولت به شهرداری آبادان را لازم و ضروری دانست و گفت: اجرا نشدن بسیاری از زیر ساخت های شهری از سوی سایر نهادها و دستگاه های اجرایی در آبادان روند اجرای طرح های عمران شهری به ویژه ساماندهی معابر و آسفالت خیابان ها را با مشکل مواجه کرده است.

انتهای پیام/ د

بدهی ادارات به شهرداری

برچسب ها: شهرداری ، بدهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.