هشدار به متخلفان ساخت و ساز زمین‌های جنگلی درعباس آباد

مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران به متخلفان ساخت و ساز زمین‌های جنگلی در شهرستان عباس آباد هشدار داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سید وجیه الله موسوی مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران به ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های جنگلی شهرستان عباس آباد اشاره کرد و گفت:: امکاناتی از جمله آب، برق و گاز به مالکین متخلفی که در زمین‌های جنگلی جلگه‌ای موسوم به ده هکتاری اقدام به تفکیک، ساخت و ساز غیرمجاز و تغییر کاربری کرده اند ارایه نمی‌شود.

وی افزود:با توجه به حساسیت‌های منطقه عباس آباد لزوم همکاری تمامی نهاد‌ها و دستگاه‌ها را با منابع طببعی برای مقابله و کنترل قاچاق چوب خواستاریم.

مدیرکل منابع طبیعی غرب مازندران همچنین آزادسازی و ساماندهی باقیمانده زمین‌های ساحلی عباس آباد را مورد تاکید قرار داد و گفت:از ۲۶ کیلومتر خط ساحلی حوزه استحفاظی شهرستان عباس آباد ۱۲ کیلومتر آن تاکنون آزادسازی شد.

موسوی با اشاره به اینکه جاده جنگلی عباس آباد کلاردشت یکی از مناطق گردشگری زیبای منطقه است و هر سال تعداد زیادی گردشگر از این جاده دیدن می‌کنند، گفت: جمع آوری دکه‌های غیرمجاز و ساماندهی آن امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه ۹۵۳ قطعه زمین‌های جلگه‌ای جنگلی در منطقه غرب مازندران وجود دارد افزود: ازاین تعداد ۵۳۰ قطعه درعباس آباد قرار دارد که مساحت آن هشت هزار هکتار است.

شهرستان عباس آباد ۳۳ هزار هکتار جنگل را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/آ

۹۵۳ قطعه زمین‌های جلگه‌ای جنگلی در منطقه غرب مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار