به صفر رساندن جرائم خشن در لنده

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده گفت: کاهش میزان جرائم به خصوص به صفر رسانیدن جرائم خشن در شهرستان لنده نشان از اقتدار این قوه در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ عبدالله سعادتیان در مراسم تودیع و معارفه رئیس دادگستری شهرستان لنده ضمن اشاره به خدمات مطلوب دادگستری شهرستان لنده از بدو تاسیس تا کنون گفت: خدمات ارزشمندی از بدو افتتاح دادگستری شهرستان لنده به شهروندان این شهرستان اراده شد که مهمترین آن اقتدار در برخورد با جرائم و مردم داری همراه با قانون مداری است.

وی افزود: کاهش میزان جرائم به خصوص به صفر رسانیدن جرائم خشن در شهرستان لنده نشان از اقتدار این قوه در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان لنده تصریح کرد: کاهش آمار پرونده های قدیمی و به روز نمودن پرونده های ورودی از مهمترین عملکرد دادگستری شهرستان لنده در این دوسال بوده است که باعث رضایتمندی شهروندان نیز می باشد.

وی تاکیدکرد:یکی از مهمترین دلیل موفقیت مجموعه دادگستری شهرستان لنده در استان به صفر رسیدن پرونده های ورودی در پایان سال به دادسرا بوده است.

سعادتیان اظهارکرد: برخورد قاطع و سریع با جرائم، اجرای عدالت اجتماعی و برقرای نظم و امنیت پایدار در سطح شهرستان لنده و همچنین کاهش پرونده های نزاع دست جمعی نشان از عملکرد خوب دستگاه قضا در سطح شهرستان لنده است و با اقتدار می توانیم بگوییم که لنده امن ترین شهرستان در کشور است.

وی در پایان گفت: پرونده های اختلافات ملکی و مزاحمت های تلفنی بیشترین آمار ورودی به دستگاه قضا در شهرستان لنده است.

انتهای پیام/غ

 لنده امن ترین شهرستان کشور است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.