درخشش فایتر‌های خراسان رضوی در رقابت‌های جوجیتسوی قهرمانی کشور

درقابت‌های قهرمانی جوجیتسو نوجوانان و بزرگسالان کشورفایتر های خراسان رضوی فایتر‌های خراسان رضوی خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  مصیب پیله ور مسئول انجمن جوجیتسوی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: تیم خراسان رضوی با ۵۰ فایتر در هر رده سنی به صورت ۲ تیم جداگانانه شرکت کردند که فایتر‌های خراسانی نوجوانان استان در بخش مسابقات تیمی کُمیته به مقام نائب قهرمانی کشور دست یافتیم.

وی افزود: در این بخش در قسمت انفرادی، سیدمهدی دهقان، محمدعلی احمدی و محمدجواد محمدزاده به ترتیب در اوزان ۴۶، ۵۰، ۷۴ به مدال نقره رسیدند. مهدی صادقی نیا، میلاد گروهی و مهدی پرهیزگار نیز در این رده سنی به ترتیب در اوزان ۴۶، ۵۰ و ۷۴ کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

مسئول انجمن جوجیتسوی هیات جودو، جوجیتسو و کوراش خراسان رضوی گفت: مبارزان نوجوان خراسانی در بخش کاتا کلاسیک این رقابت‌ها نیز توانستند مقام دوم کشور را توسط مهدی صادقی نیا و علیرضا نادری کسب کنند؛ در این بخش محمدعلی احمدی وسیدمهدی موسوی در رده سنی نوجوانان به مدال برنز رسیدند.

پیله ور افزود: در رده سنی بزرگسالان در بخش کاتا جواد عادلیان فر و سعید مومنی از خراسان رضوی به مقام سوم کشور دست یافتند، مسابقات تیمی جوجیتسو بزرگسالان کشور در بخش کُمیته نیز به علت طولانی شدن به زمان دیگری موکول شد.
 
انتهای پیام//ف.ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.