ساماندهی مربیان دو و میدانی، اولویت فدراسیون

مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان همدان برگزار شد.

ساماندهی مربیان دو و میدانی، اولویت فدراسیونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رئیس فدراسیون دو و میدانی با اشاره به اینکه حمایت جدی از مربیان دو و میدانی در دستور کار این فدراسیون است، گفت: در۲ سال گذشته یکصد مربی فعال و سازنده در سراسر کشور شناسایی شده اند که از اول آذر به ۳۰ مربی حقوق خواهیم داد که از این شمار ۳ مربی همدانی هستند.

مجید کیهانی هیئت دو و میدانی استان همدان را جزو ۳ هیئت برتر کشور برشمرد و گفت: کسب ورودی المپیک ریو، نشان برنز آسیا و مقام ششم نوجوانان جهان، رکوردشکنی های پی در پی و عضویت ۸ دو و میدانی کار و مربی در تیم ملی نوجوانان از موفقیت های دو و میدانی استان همدان در ۲ سال اخیر بوده است.

وی همچنین ازعقد قرارداد با فدراسیون دو و میدانی لهستان برای جذب مربیان طراز اول و خرید تجهیزات پیشرفته دو و میدانی به منظور تقسیم بین هیئت های استانی خبر داد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان هم در این مجمع با اشاره به اینکه دو و میدانی در ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان هیئت برتر استان همدان است، افزود: به زودی پیست دو و میدانی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید مفتح همدان با ۱۲ میلیارد ریال اعتبار مجهز به تارتان می شود تا این هیئت بتواند میزبان مسابقات مهم دو و میدانی باشد.

رسول منعم افزود: مشکل مدیریت و بهره برداری از ورزشگاه علیمرادیان نهاوند هم در سفر وزیر ورزش و جوانان به استان رفع شد و دو و میدانی کاران می توانند از این پیست استفاده کنند.

وی گفت: پیست دو و میدانی ملایر هم در حال تجهیز به تارتان است و به زودی تکمیل خواهد شد.

گفتنی است، در پایان مجمع انتخابات هیئت دو و میدانی استان، مرتضی خورشیدی با کسب ۱۶ رای از ۱۷ رای ماخوذه برای ۴ سال دیگر در پست ریاست این هیئت ماندگار شد.

انتهای پیام/ د

انتخابات هیئت دو و میدانی استان همدان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.