حمایت از شرکت‌های دانش بنیان کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواستار راه اندازی هرچه سریعتر پارک علم و فن‌آوری شد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان در این استان به طور جد حمایت می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ علی محمد احمدی در نشست با ستاری معاون رئیس‌جمهور اظهار داشت: راه اندازی شرکت‌های دانش بنیان و زیست فن‌آوری، توجه ویژه به نخبگان و تقویت زیرساخت‌های دانشگاهی می‌تواند، فرصت توسعه همه جانبه استان را بیش از پیش فراهم آورد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی و استعدادهای بالقوه استان، افزود: یکی از اولویت‌های مجموعه مدیران ارشد استان حمایت همه جانبه از شرکت‌های دانش بنیان بوده و در این زمینه هیچ گونه قصوری پذیرفتنی نیست.

احمدی با بیان اینکه استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه گیاهان دارویی، صنایع دستی، آب، انرژی و کشاورزی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، تصریح کرد: با معرفی ظرفیت‌ها به سرمایه گذاران داخلی و خارجی و اختصاص اعتبارات و منابع مناسب می‌تواند، افق روشنی را در این استان متصور شد.

وی گزارشی از وضعیت اقتصادی استان به معاون رئیس جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ارائه داد و افزود: در دولت دوازدهم نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار از جمله کهگیلویه وبویراحمد سبب رشد و تعالی این مناطق شود.

به گزارش تسنیم، احمدی در این دیدار از معاون رئیس جمهور برای حضور در استان دعوت کرد و مقرر شد، دکتر ستاری به زودی به استان سفر کند و از نزدیک علاوه بر بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها، روند اجرای پارک علم و فن‌آوری و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان را تسریع بخشد.

انتهای پیام/غ

حضور معاون رییس جمهور در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.