امام‌جمعه بروجرد:

ملت ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ شیطنت‌های آمریکا را می‌دهد

۱۳ آبان روزی است که به دشمنان ملت ایران پیام می‌دهیم که محکم و استوار در برابر باج‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسن ترابی گفت: ۱۳ آبان روز فریاد و مبارزه و اقدام عملی علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و روز تبیین شعار مرگ بر آمریکاست که شعار اصلی ملت ایران در طول ۳۸ سال گذشته است.

وی بابیان اینکه هویت انقلاب اسلامی ملت ایران استکبارستیز است، افزود: نماد استکبار در دنیای امروز آمریکای جنایتکار و ۱۳ آبان نماد استکبارستیزی ملت ایران است.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره به سه واقعه مهم تاریخی این روز اشاره کرد و گفت: تبعید امام به ترکیه در سال ۴۳ به دنبال سخنرانی آتشین ایشان درباره کاپیتولاسیون، کشتار قریب به ۷۰ دانش‌آموز توسط دژخیمان رژیم در مقابل دانشگاه تهران در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۸ سه واقعه مهم تاریخی این روز است.

وی گفت: متأسفانه در طول این ۳۸ ساله گذشته از انقلاب اسلامی با بحث ۱۳ آبان به‌عنوان روزی مختص اجتماع دانش‌آموزان برخورد شده درحالی‌که این‌گونه نیست و این روز، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و همه اقشار ملت همچون راهپیمایی روز‌های قدس و ۲۲ بهمن باید به صحنه بیایند.

ترابی با اشاره به حساسیت راهپیمایی امسال گفت: امسال راهپیمایی این روز باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود چراکه با توجه به فشار‌های جدیدی که آمریکا و دولتمردانش به ملت ایران وارد ساخته تا ملت را وادار به تسلیم کند و این اعمال را باهدف تن دادن ملت ایران به زیاده‌خواهی‌های آمریکا و تضعیف قدرت دفاعی و کاهش توان موشکی انجام می‌دهد تا ملت ایران در راستای خواست این کشور حرکت کند.

وی بابیان اینکه ۳۸ سال است دشمن اصلی ملت ایران آمریکاست، گفت: امریکا تلاش می‌کند ملت ایران را به‌زانو درآورد و امسال این دشمنی‌ها علنی و بی‌پرده شده و ملت ایران نیز بر اساس رهنمود‌های مقام معظم رهبری محکم در قبال این تهدیدات ایستاده و نمود ایستادگی ملت نیز حضور باشکوه در راهپیمایی ۱۳ آبان خواهد بود که روز مرگ بر آمریکاست و امسال باید این حضور پررنگ‌تر و پررونق‌تر باشد.

امام‌جمعه بروجرد با تصریح بر اینکه ملت ایران ۱۳ آبان پاسخ شیطنت‌های آمریکا را می‌دهد، خاطرنشان کرد: این روز روزی است که به دشمنان ملت ایران پیام می‌دهیم که محکم و استوار در برابر باج‌خواهی‌ها ایستاده‌ایم و مردم همواره جلوتر از مسئولان در صحنه حاضر می‌شوند.

انتهای پیام/د

امسال راهپیمایی  ۱۳ آبان باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.