اخراج محترمانه یک عضو کادر فنی استقلال!

سرمربی آلمانی تیم استقلال پس از گذشت چند دیدار در لیگ برتر هفدهم فوتبال،به فکر اخراج دستیار اول خود افتاده است.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان وینفرد شفر سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از ورود به جمع آبی پوشان در نهایت به این نتیجه رسید که بازیکنان از لحاظ بدنی در شرایط خوبی قرار ندارند .

با وجود چنین مسئله ای اکنون تمام فکر ها به سمت مربی بدنساز تیم یعنی مک درموت ایرلندی می رود چرا که این مربی در ابتدای فصل لیگ هفدهم با وجود سرمربیگری منصوریان به راس کادر فنی آمد و بازیکنان آبی پوش هم از ابتدا زیر نظر مک درموت تمرینات خود را دنبال کردند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال پیش از شروع لیگ هفدهم اردویی را در ارمنستان زیر نظر مک درموت برگزار کردند که در نهایت کارایی آبی پوشان نتوانست در اولین دیدار های لیگ کار ساز باشد و کاملا ضعف استقلال در تمرینات بدنسازی مشهود بود .

اخراج محترمانه یک عضو کادر فنی استقلال!

البته مصدومیت استقلالی ها آن هم در ابتدای فصل که مرزش به 10 آبی پوش می رسید از جمله مواردی بود که به عملکرد مک درموت و ضعف این مربی ربط پیدا می کرد.

با تمام این تفاسیر شفر با حضور در راس کادر فنی استقلال بار ها و بارها از ضعف بازیکنان سخن گفت و اکنون در این فکر است که مربی بدنساز خود را تغییر دهد.

حتی شنیده ها حاکی از آن بود که شفر در برخی نقطه نظر ها با مک درموت موافق نیست و این موضوع تا جایی پیش رفت که به یک باره شفر سرمربی آبی ها مک درموت را در یک جلسه غافلگیر کننده دستیار اول خود اعلام کرد .

اخراج محترمانه یک عضو کادر فنی استقلال!

اما گذشت روز ها به شفر سرمربی استقلال ثابت کرد که در انتخاب دستیار اول عجله کرده و نباید خیلی زود مک درموت را به عنوان دستیار اول معرفی می کرده است.

به هر حال سرمربی آلمانی پس از برگزاری چند دیدار و زمان حضورش در جمع آبی ها اکنون به این فکر رسیده که برای همیشه قید دستیار خود را بزند و نفر جدیدی را جایگزین او کند.

با وجود تمام صحبت های مطح شده به گوش می رسد که وینفرد شفر رسیدگی به وضعیت مک درموت را به باشگاه سپرده و در صحبت هایی به مدیران باشگاه اعلام کرده که مک درموت ایرلندی خواسته های او را برآورده نمی کند.

با گذشت 10 هفته از رقابت های لیگ برتر به نظر دیگر اتحادی میان مربی بدنساز و سرمربی تیم استقلال وجود ندارد و شفر خیلی زود خواهان جذب دستیار جدید به جای مک درموت شده است .

سرمربی آلمانی با حضور در باشگاه استقلال هم از مسئولان درخواست کرده که خیلی زود نفر جدیدی جایگزین مک درموت شود و به همین منظور شفر رزومه چند دستیار را نیز در اختیار مدیران قرار داده تا در نهایت دستیار جدید جانشین مک درموت شود .

اما به هر ترتیب نباید فراموش کرد که مک درموت با استقلالی ها قرارداد دارد و باید این جدایی با توافق دو طرفین حاصل شود و اگر هم قرار است جدایی در کار باشد این کار با توافق حاصل شود .

اخراج محترمانه یک عضو کادر فنی استقلال!

با وجود اینکه شفر دیگر نیازی به مک درموت ندارد بر همین اساس مسئولان استقلال به دنبال این هستند تا به نوعی مک درموت را متقاعد کنند تا او با جدایی از استقلال جای خود را به یک دستیار جدید مد نظر شفر دهد .

انتهای پیام/

 جدایی زودهنگام دستیار اول شفر از استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
این کار رو اگه ابتدای فصل انجام میدادن الان 13 جدول نبودید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
مک درموت تمریناتش خیلی سنگینه جوابگوی بازیکنای ایرانی نیست همه یا مصدوم و یا خیلی خسته تو بازی ها ظاهر میشن و عملا نتیجه نمیگیرن.
آخرین اخبار