ورود وزیر ورزش و جوانان به مسئله محرومیت تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا

تیم های بدهکار ایرانی برای جلوگیری از حذف در لیگ قهرمانان آسیا از وزیر ورزش و جوانان درخواست کمک کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان بدهکاری تیم های استقلال، پرسپولیس، تراکتورسازی و نفت تهران سبب شده است تا این تیم ها در آستانه حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرند و در صورتی که تا فردا(دوشنبه) نتوانند مدارک مربوط به تسویه بدهی های خود را به کمیته صدرو مجوز حرفه ای سازمان لیگ ارائه دهند، محرومیت آنها از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان فصل 2018 آسیا قطعی می شود.

با توجه به حجم بدهی این 4 باشگاه مدیران آنها برای کسب مجوز حرفه ای دست نیاز به سمت فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان دراز کرده و از تاج و سلطانی فر درخواست کرده اند با ورود به بحث بدهی تیمهایشان این مشکل بزرگ را رفع کنند.

علی اکبر طاهری، مصطفی آجرلو، رضا افتخاری و حمیدرضا جهانیان در نشست شب گذشته خود با مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تاکید کردند که با توجه به منابع مالی محدود باشگاه های ایرانی، وزیر ورزش و جوانان  باید بحث مطالبات باشگاه ها را به صورت جدی پیگیری کند تا مشکل بدهی آنها یک بار برای همیشه رفع شود.

برهمین اساس شنیده می شود مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای جلوگیری از حذف تیم های ایرانی از لیگ قهرمانان آسیا وارد عمل می شود تا آنها بتوانند  با طلبکاران پرتعداد خود به توافق برسند و از یک آبروریزی بین المللی برای فوتبال کشورمان جلوگیری کنند.

پندار توفیقی، مصطفی آجرلو و حمیدرضا جهانیان پس از اتمام نشست شب گذشته خود تاکید کردند مشکل بدهکاری تیم های ایرانی بدون پیگیری تاج و سلطانی فر رفع نمی شود.

انتهای پیام/

وزیرو رزش به کمک تیم های ایرانی می شتابد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۵ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
چرا تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا محروم شدند؟
آخرین اخبار