مدیر کل اخبار استان‌های صدا و سیما؛

قرار گاه رسانه‌ای اربعین فرصت خوبی برای ظرفیت‌های مرز خسروی

افتتاح قرار گاه رسانه‌ای اربعین فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مرز خسروی برای تردد زوار است.

 

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ ؛ مدیر کل اخبار استان‌های صدا و سیما درمرز خسروی گفت: افتتاح قرار گاه رسانه‌ای اربعین فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های مرز خسروی برای تردد زوار است.
علی علوی مدیر کل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما امروز در بازدید از زیر ساخت‌های ایجاد شده برای تردد زوارازمرز خسروی در قصرشیرین گفت:قصرشیرین شهرستانی است که آثار جنگ تحمیلی در جای جای آن قابل مشاهده است و مرز خسروی در این شهرستان می‌تواند پیوند دهنده قلب‌های دو ملت ایران و عراق باشد.
وی افزود:اولویت اطلاع رسانی برای ما بسیار مهم است و فرمانداری قصرشیرین به خوبی به این امر واقف است و تعاملات بسیار خوبی با صداوسیما و واحد خبرصدا و سیمای مر کز کرمانشاه برای برقراری قرار گاه رسانه‌ای اربعین در مرز خسروی داشته است.
وی گفت: تلاش‌های بسیار خوبی توسط فرمانداری و دستگاه‌های ذیربط برای آماده سازی زیرساخت‌های مرز خسروی انجام شده که بایداز آن استفاده و به زوار معرفی کرد.
علی علوی افزود: راهپیمایی بزرگ اربعین یک ظرفیت بسیار مهم برای جهان اسلام است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کند.
فرماندار قصرشیرین هم دردیداربا علی علوی مدیر کل اخبار استان‌های خبرگزاری صدا و سیما گفت: تمام شرایط برای تردد زوار از مرز قصرشیرین مهیاست.
فرامرز اکبری افزود: در طی چند ماه گذشته با تلاش‌های شبانه روزی ادارات ذیربط و دستگاه‌های اجرایی و مجموعه فرمانداری مرز خسروی مهیای تردد زوار شده است.
وی گفت: تردداز مرز خسروی می‌تواند بستر مناسبی برای ایجادوحدت و همدلی بین ملت ایران و عراق کشور فراهم کند.
 
انتهای پیام/پ
 

افتتاح قرارگاه رسانه ای اربعین

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار