راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی استان در آینده‌ای نزدیک

استاندار کرمان در حاشیه بازدید از غرفه های مطبوعات استان کرمان در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در تهران، از راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی به صورت اشتراکی بین خانه مطبوعات شمال و جنوب استان در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان پیش از ظهر یکشنبه به اتفاق مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری کرمان با حضور در مصلی امام خمینی(ره) از غرفه های مطبوعات و رسانه های استان کرمان بازدید کرد.
دیدار با حجت الاسلام سید محمود دعایی نماینده مقام معظم رهبری در روزنامه اطلاعات در غرفه این روزنامه سراسری و پاسخگویی به سوالات خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس از حاشیه های بازدید استاندار کرمان از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در پایتخت بود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان در حاشیه این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات شمال و جنوب استان در محل نمایشگاه، از راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی به صورت اشتراکی بین خانه مطبوعات شمال و جنوب استان در آینده ای نزدیک خبر داد.
رزم حسینی افزود: راه اندازی کارگروه اطلاع رسانی می تواند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل رسانه های محلی و سراسری استان در زمینه اطلاع رسانی دقیق و شفاف پیوست های فرهنگی پروژه های اقتصاد مقاومتی و مثلث توسعه اقتصادی تاثیرگذار باشد.
لازم به ذکر است؛ بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات ‏در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از 5 تا 12 آبان ماه سال جاری در حال برگزاری است و همه روزه از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۲۰ و ۳۰ دقیقه دایر و میزبان علاقمندان می باشد.
امسال حدود 600 رسانه در 10 گروه اصلی و 5 گروه فرعی در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات حضور دارند و مساحت این دوره از نمایشگاه در مساحتی بالغ بر ۱۳ هزار متر مربع برگزار می‌شود.
در نمایشگاه امسال ۱۰۰ ماهنامه، ۵۴ هفته‌نامه، ۳۰ دوهفته‌نامه، ۲۰ دوماهنامه، ۵۲ فصلنامه، بیش از ۱۱۵ رسانه برخط (خبرگزاری و پایگاه خبری)، ۷۰ رسانه غیرسراسری (محلی، منطقه‌ای و استانی) و بیش از ۶۰ روزنامه و موسسه مطبوعاتی حضور دارند.
همچنین بیش از ۸۰ رسانه در گروه سیاسی و اقتصادی، ۸۰ رسانه فرهنگی و هنری، بیش از ۸۰ غرفه در گروه تخصصی، ۳۰ غرفه در گروه خانواده و ۲۰ غرفه در گروه دین و اندیشه نمایشگاه مطبوعات امسال حضور دارند.
علاوه بر ادارات کل ارشاد استان‌ها و برخی خانه‌های مطبوعات استانی بیش از ۵۵ رسانه استانی، منطقه‌ای و محلی در مساحتی حدود ۱۰۰۰ مترمربع در نمایشگاه حضور دارند.
امسال میهمانان خارجی از جمله روزنامه نگاران بین المللی نیز در نمایشگاه حضور دارند که با هدف معرفی رسانه های متبوعشان و گسترش تعاملات رسانه ای با رسانه های جمهوری اسلامی ایران در این نشست ها حضور پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

نمایشگاه مطبوعات در تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار