افتتاح یکی از بزرگترین پارک های کرمان

شهردار منطقه چهار کرمان ضمن تشریح اقدامات 6ماهه سالجاری،از افتتاح پارک طبیعت به عنوان یکی از بزرگترین پارک های شهر کرمان در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، نیک طبع شهردار منطقه چهار کرمان گفت:این پارک با وسعت تقریبی 40 هزار مترمربع در کیلومتر 2 بولوار امام صادق(ع) جنب مجموعه گل و گیاه شهرداری(جاده ماهان) احداث شده است.
وی افزود:افتتاح پارک پدر،عملیات در حال احداث پارک محله ای در شهرک هشت بهشت،پارک المهدی در محله سر آسیاب،پارک محله ای در خیابان شهید اخلاقی،عملیات در حال احداث فاز دوم پارک پدر و تجهیز این پارک به وسایل بازی کودکان و بهسازی و زیباسازی تخت درگاه قلی بیگ از جمله اقداماتی است که طی این مدت انجام شده است.
نیک طبع دادمه داد:طی شش ماهه گذشته نورپردازی میدان خواجوی کرمانی،میدان علی ابن ابیطالب،خیابان سرباز،چهارراه نیمه شعبان و مجسمه انسان کوانتومی در میدان پژوهش انجام شده است.
وی از انجام عملیات آسفالت 29 هزار و 354 متر مربع از معابر این منطقه با همکاری سازمان عمران شهرداری خبر داد و تصریح کرد:همچنین عملیات زیرسازی 47 هزار و 61 متر مربع و لکه گیری آسفالت 9 هزار و 410 مترمربع از معابر این منطقه در 6 ماهه سالجاری انجام شده است.
نیک طبع در ادامه از ترمیم جداول سطح این منطقه طی شش ماهه گذشته خبر داد و افزود:رنگ آمیزی جداول بزرگراه شرقی،رنگ آمیزی جداول بلوار امام صادق(ع)،آسفالت پیاده روی انتهای بلوار 22 بهمن،تابلوگذاری معابر بلوار شهیدان محمدی،حذف زوائد بصری و جمع آوری تابلوهای غیر استاندارد از معابر سطح منطقه،اصلاح ورودی برخی معابر خیابان شهید صیاد شیرازی،بهسازی و محوطه سازی خیابان شهید صیاد شیرازی-کوچه 37 و ورودی خیابان فرهنگ،نصب آلاچیق در جنگل قائم،اجرای کانیوو و اصلاح شیب برخی از معابر خیابان شهیدان اعتباری و رفع مشکل روشنایی حاشیه فضای سبز زیرگذر میدان پژوهش از جمله اقدامات انجام شده در این منطقه می باشد.
وی تصریح کرد:همچنین زیباسازی پایه چراغ های روشنایی خیابان سرباز،زیباسازی دیوار واقع در پارک عصای سفید، برگزاری جشنواره های فرهنگی ورزشی جنب دریاچه جنگل قائم و آسفالت برخی از معابر محله سرآسیاب و شهرک هشت بهشت از دیگر اقدامات منطقه چهار در 6 ماهه سالجاری محسوب می شود.

انتهای پیام/ی

افتتاح پارک طبیعت در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.